|
کدخبر: 141529

اولین جزییات از بورس امروز (۹۹/۰۹/۲۴)

بازار امروز متعادل و در اکثر نماد‌ها در محدوده‌های مثبت آغاز بکار کرد.

بورس اولین جزییات از بورس امروز (۹۹/۰۹/۲۴)

امروز دوشنبه (۲۴ آذر ماه) بازار امروز متعادل و در اکثر نمادها در محدوده های مثبت آغاز بکار کرد.

برترین صفوف تقاضا و عرضه در بورس و فرابورس در ۵ دقیقه ابتدایی پیش گشایش

بورس1

بورس2

در گروه بانکی‌ها وپارس در سقف قیمت روزانه با صف خرید بالای ۷۷۰ میلیون سهم همراه است و نماد وتجارت در قیمت ۳۷۵ تومان رشد ۱ درصد دارد و دی متعادل و در محدوده صفر تابلو قرار دارد. وبملت در قیمت ۵۳۱ تومان با نوسان مثبت همراه است.

در خودرویی با خبر آزاد سازی قیمت محصولات شاهد نوسانات مثبت در عمده نماد‌های گروه هستیم. خودرو در قیمت ۳۹۵ تومان قرار دارد و رشد ۱ درصد را تجربه می‌کند. خساپا در قیمت ۲۹۵ تومان قرار دارد و محدوده ۳۰۰ تومان مرز مقاومتی سهم است. خگستر رشد ۲ درصدی دارد و در قیمت ۵۳۶ تومان داد و ستد می‌شود. قطعه ای‌ها مثبت و پر تقاضا هستند.

رشد نفت برنت و قرار گرفتن آن در محدوده بالای ۵۰ $ در روند امروز این گروه بی تاثیر نیست. گروه فرآورده‌های نفتی که سکان لیدری بازار را در نیمه دوم معاملات روز گذشته در دست گرفته بودند، امروز متعادل آغاز بکار کردند. شبندر در قیمت ۳۳۸۱ تومان رشد ۱ درصد دارد. شپنا با اعمال شدن افزایش سرمایه ۵۰ درصدی همراه است و اکنون در قیمت ۱۷۷۱ تومان داد و ستد می‌شود. شتران در محدوده صفر تابلو قرار دارد.

در گروه فلزی‌ها نماد فولاد در قیمت ۱۴۹۰ تومان افت ۱ درصد دارد. ذوب در محدوده پایین ۶۰۰ تومان قرار گرفت. فملی در قیمت ۱۵۶۳ تومان داد و ستد می‌شود. فاسمین رشد ۱ درصد دارد و فروس در سقف قیمت روزانه صف خرید را تجربه می‌کند.

در گروه معدنی‌ها شاهد معاملاتی متعادل و مثبت در اکثریت نماد‌ها هستیم. ومعادن پیشروی ۱ درصدی قیمت را تجربه می‌کند. کگهر و کبافق در سقف قیمت روزانه قرار دارند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر