|
کدخبر: 138693

بورس کامبک زد

با شروع معاملات بازار سهام عرضه در برخی نمادهای بنیادین مانند شستا باعث روند نزولی شاخص کل شد اما در ادامه روند معاملات با افزایش تقاضا و شاخص کل مثبت شد.

با شروع معاملات امروز بازار سهام افزایش عرضه در نمادهایی چون شستا باعث ریزش جزئی شاخص کل شد اما در ادامه روند معاملات تقاضا افزایش یافت و شاخص کل به محدوده مثبت بازگشت و این در حالی است که شاخص هم‌وزن نیز روند صعودی دارد.

در جریان معاملات امروز نمادهای پالایشی در مدار مثبت قرار دارند و به نظر می‌رسد بازار سهام برای بازگشایی این نمادها اماده می‌شود و در جریان روند صعودی ۲ هفه اخیر نیز زیان این نمادها جبران شده است و همچنین تعادل نسبی عرضه و تقاضا در نمادهای بنیادین نشانه خوبی برای بازار سهام است و اکثر سهم‌ها در رنج مثبت معامله می‌شوند.

در جریان معاملات امروز نمادهای بانکی نیز روندی مثبت دارند و نمادهای دی، ونوین، وملل، وسینا و وکار در سقف قیمت روزانه با صف خرید همراه‌اند.

تثبیت قیمت دلار در کانال ۲۵ هزار تومان و همچنین رکود بازارهای موازی از دلایل بازگشت سرمایه به بازار سهام است و از طرفی نیز تمایلات بازار سهام مثبت است و به نظر می‌رسد شاخص کل تا پایان هفته کانال یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد را نیز پس بگیرد.

نمادهای تاپیکو، کگل و ومعادن بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بازار سهام امروز داشتند و همچنین نماد شستا بیشترین تاثیر منفی بر شاخص کل را داشت و به نظر می‌رسد هنوز ترس در بازار سهام وجود دارد و عرضه در نماد شستا باعث روند نزولی بازار سهام شد و عرضه را افزایش داد.

 

 

منبع: تجارت نیوز
  • مجتهدین ارسالی در

    چه زیبا می شد اگر از عنوان : < br /> "بورس عقب گرد کرد "
    استفاده می کردید.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها