|
کدخبر: 137481

ارزش سهام عدالت امروز چقدر شد؟

شاخص کل بورس تهران در آغاز معاملات بازار سرمایه قرمزپوش شد و با ریزش ۱۲ هزار واحدی در سطح یک میلیون و ۳۴۴ هزار واحد قرار گرفت اما با گذشت ۱۵ دقیقه از بازار، شاخص تغییر جهت داد و مثبت شد و درنهایت این شاخص با رقم یک میلیون و ۳۶۷ هزار و ۱۶۹ واحد به پایان رسید.ارزش امروز سبد سهام عدالت نسبت به دیروز ۲.۰۸ درصد افزایش داشت.

بورس ارزش سهام عدالت امروز چقدر شد؟

امروز بازار در آخرین روز معاملاتی این هفته با روند کاهشی شروع به کار کرد، پس از ثبت ۱۲ هزار واحد افت اقدام به بازگشت به مدار صعودی کرد و بعد از ۱۵ دقیقه تغییر جهت داد و شروع به رشد کرد. بعد از یک ساعت توانست تمام عقب نشینی خود را جبران کند.

 در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس با ۱۰ هزار و ۶۰ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۳۶۷ هزار و ۱۶۹ واحد را ثبت کرد. شاخص کل با معیار هم وزن نیز ۴۵۵۱ واحد افزایش یافت و به رقم ۳۹۵ هزار و ۱۲۹ واحد رسید.

در پایان معاملات امروز نمادهای فملی، فولاد، شپنا، شتران، وتجارت و فخوز بیشترین تاثیر مثبت و شستا بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس داشتند و نمادهای شستا، خودرو، شپنا، وتجارت، خساپا، فملی و شبندر درصدر لیست نمادهای پرتراکنش قرار داشتند.

با توجه به اینکه بیشتر شرکت‌های حاضر در سبد سهام عدالت از نمادهای شاخص ساز بازارند، ارزش این سبد امروز همراه با رشد شاخص کل افزایش یافت.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

 ارزش سهام عدالت در آخرین روز معاملاتی هفته جاری به روند مثبت بازگشت و با افزایش همراه بود. در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با دیروز با رشد همراه بود و ۲.۰۸ درصد (۲۱۸هزار و ۳۸۶ تومان) افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۱۰ میلیون و ۶۸۷ هزار و ۵۸۳ تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۴۱۲ هزار و ۵۴۹ تومان رسیده است.

ارسال نظر