|
کدخبر: 137123

شستا باعث ریزش بورس شد!

با شروع معاملات امروز بازار سهام شاخص کل به دلیل تقاضای زیاد رشد کرد اما در ادامه روند معاملات عرضه در نمادهای شستا، فارس و فملی زیاد شد.

بورس شستا باعث ریزش بورس شد!

با شروع معاملات امروز بازار سهام در حالی که در مرحله پیش گشایش تقاضا بسیار بیشتر از عرضه بود اما با شروع معاملات بازار سهام عرضه در نمادهایی چون شستا، فارس و فملی باعث شد تا شاخص کل روندی نزولی پیدا کند.

بازار سهام متعادل شده و عرضه در بورس به شدت کاهش پیدا کرده است اما هنوز سیگنال شروع روند صعودی از متغییرهای بازار سهام دریافت نشده است و به عقیده برخی کارشناسان شاخص کل تا اواسط دی ماه در محدوده یک میلیون و 150 تا یک میلیون و 400 هزار واحد نوسان خواهد داشت.

در جریان معاملات امروز بازار سهام شاخص هم‌وزن بیش از یک درصد رشد کرد و این نشان از کلیت مثبت بازار سهام است اما شاخص کل به دلیل فشار عرضه در نمادهای بنیادین و شاخص‌ساز روندی نزولی پیدا کرده است.

پیش‌بینی می‌شود شاخص کل بازار سهام تا آخر این هفته کانال یک میلیون و 400 هزار واحد را پس بگیرد.

عرضه در نماد شستا باعث برتری عرضه در کلیت بازار سهام شد و همچنین به دلیل جو هیجانی و مختصات توده واری بازار سهام عرضه در نمادهای شاخص‌ساز می‌تواند باعث عرضه در سایر نمادها نیز باشد.

در جریان معاملات امروز گروه‌های خودرویی و پالایشی روند مثبت دارند و مثل اینکه دولت قصد دارد صندوق پالایشی یکم بدون ضرر بازگشایی شود.

همچنین به دلیل ترس از ریزش قیمت دلار نمادهای ارزمحور روند خوبی ندارند و فعلا تک‌سهم‌ها و نمادهای ریالی مورد توجه بازار سهام قرار دارند.

 

منبع: تجارت نیوز
  • ناشناس ارسالی در

    پنچ ماه با این نظراتون بد بختمون کردین.ب ترسید از خدا.از اه مردم اگه مردم به خشم بیان دیگه هیچی جلودار شون نیست

ارسال نظر