|
کدخبر: 135296

بورس فردا فرقی با دیگر روزها ندارد!

امروز در حالی که عرضه در نمادهای شاخص‌ساز باعث سیر نززولی شاخص کل شد ولی تقاضا بهبود پیدا کرد و روند شاخص کل صعود شد، اما روند بازار سهام فردا چگونه خواهد بود؟

بورس بورس فردا فرقی با دیگر روزها ندارد!

در پی افزایش قیمت‌های جهانی و حمایت‌های غیرمستقیم روند معاملات بازار سهام بهبود پیدا کرده است.

حمیدرضا فرهادی، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با روند بازار سهام فردا گفت: روند بازار سهام فردا تفاوت زیادی با روند یکی روزهای ابتدایی هفته ندارد، به نوعی احتمالا بازار متعادل است و صف‌های خرید یا فروش سنگینی در کلیت بازار سهام دیده نمی‌شود.

این کارشناس در رابطه با بازگشت اعتماد به بازار سهام گفت: نمی‌شود گفت اعتماد به بازار سهام بازگشته است زیرا به نظرم این تغییر رفتار سهامداران حقیقی در بازار سهام نتیجه بی‌اعتمادی به بازارها موازی از جمله بازار ارز است. قیمت ارز به سیاست‌های بانک مرکزی و رویکرد سیاسی بایدن بستگی دارد و فعلا هیجانات بازار ارز کاسته شده و ارز فعلا به نوعی ثبات رسیده است و به همین دلیل سرمایه شناور به دلیل اصلاح بیشتر بورس نسبت به دیگر بازارها به سمت بورس هدایت شده است.

 

منبع: تجارت نیوز
  • ناشناس ارسالی در

    واقعا راست مه بورس فردا با روز های دیگر فرقی ندارد چون خودشان نقشه عمل را می چنن د ما بدبخت ها دست بر دار نیستیم ما خودما ن میدانیم ۵ماه هست فعالیت بورس از روال خ ارج شده اما باز هم امیدواریم

ارسال نظر