|
کدخبر: 134651

بورس مجدد پرواز را آغاز کرد!

در پایان معاملات امروز بازار سهام شاخص کل به دلیل تقاضا در نمادها شاخص‌ساز بیش از ۲ درصد رشد کرد و به یک میلیون و ۲۴۷ هزار واحد رسید.

بورس بورس مجدد پرواز را آغاز کرد!

 با شروع معاملات بازار سهام این هفته به دلیل افزایش تقاضا شاخص کل بیش از 2 درصد رشد کرد و همچنین شاخص هم‌وزن نیز رشد خوبی داشت و این نشان از کلیت مثبت بورس امروز بود.

افزایش قیمت‌های جهانی در پی خبر ساخت واکسن کرونا و ناپایدار بودن روند نزولی دلار باعث شد تا روند بازار سهام افت زیادی نداشته باشد اما از طرفی نیز به عقیده برخی از کارشناسان اصلاح بازار سهام هنوز تمام نشده است و سیاست‌های بانک مرکزی در کنترل قیمت دلار و همچنین نرخ سود بانکی و بین بانکی در ادامه روند بازار سهام بسیار مهم است.

در جریان معاملات امروز بازار سهام نمادهای خودرویی تقاضای زیادی داشتند و گروه‌های فلزی، شیمیایی، پتروشیمی، انبوه‌سازی و پالایشی معاملات مثبتی انجام دادند.

در جریان معاملات امروز بازار سهام نمادهای فارس، ومعادن و وسپهر بدون محدودیت دامنه نوسان بازگشایی شدند.

در دو روز اخر معاملات هفته گذشته روند عرضه و تقاضا به تعادل رسید و با شروع معاملات امروز بازار سهام روند بازار صعودی شد اما محمد خبر‌ی‌زاد کارشناس بازار سهام معتقد است روند بازار سهام به سیاست‌های بانک مرکزی بستگی دارد.

همچنین این کارشناس می‌گوید: تزرق 2 هزار میلیارد تومان از منابع صندوق توسعه ملی به بازار سهام باعث می‌شود کف‌سازی بازار سهام به تعویق بیوفتد.

در جریان معاملات امروز ارزش معاملات خرد بازار 7421 میلیارد تومان بود. ارزش معاملات خرد برای دومین روز متوالی در سطوح بالاتر از 7 هزار میلیارد تومان تثبیت شده است. (کانال تلگرامی پارسیس)

نمادهای فولاد، فملی و خودرو بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای ومعادن، فارس و فاذر نیز بیشترین تاثیر منفی بر بازار سهام امروز را داشتند.

منبع: تجارت نیوز
  • حشمت اله ارسالی در

    سلام من سهام را سه ماپیش فروختم چرا پولش را واریز نمیکنید دولتیان خوش قول این سه ام عدالتدان.بود.

ارسال نظر