|
کدخبر: 131509

احتمال بازگشت رونق به بورس در هفته جاری

یک کارشناس بازار سرمایه با پیش‌بینی بازگشت رونق به بازار سهام گفته است: انتظار می‌رود در هفته پیش رو تا حدودی نظم به بدنه بازار برگردد و دوباره شاهد بازگشت رونق نسبی در بازار سرمایه باشیم.

بورس احتمال بازگشت رونق به بورس در هفته جاری

بازار سهام در ابتدای هفته شروع خوبی را آغاز کرده است. چشم‌انداز بازار سهام در هفته پیش‌رو چیست؟

امیرعلی امیرباقری، کارشناس بازار سرمایه گفته است: انتظار می‌رود در هفته پیش رو تا حدودی نظم به بدنه بازار برگردد و دوباره شاهد بازگشت رونق نسبی در بازار سرمایه باشیم.

وی ادامه داد: این رونق نسبی به معنای ایجاد روندهای جدید در بازار برای بلندمدت و میان‌مدت نیست بلکه بدین معناست که حجم معاملات برای مدت محدود افزایش پیدا می‌کند و سهام دست به دست خواهند شد. براساس پیش‌بینی اکثر کارشناسان، در کوتاه‌مدت شاهد روند صعودی سنگین و قوی در بدنه بازار نخواهیم بود و هر روندی در نهایت با فشار عرضه در بازار مواجه می‌شود.

وی سرمایه‌گذارانی که به دنبال سرمایه‌گذاری در بورس هستند را مورد خطاب قرار داد و افزود: سرمایه‌گذاران برای ورود به بورس در ابتدا باید همه بازارها را مورد ارزیابی قرار دهند و علاوه بر پارامترهای اقتصادی، پارامترهای سیاسی را هم مورد بررسی قرار دهند.

امیرباقری گفت: سرمایه‌گذاران باید پیش‌بینی‌ها را با توجه به سناریوهای مختلف سیاسی بررسی کنند و تاثیر آن را بر ریسک و نرخ بازده مورد انتظار بسنجند.

منبع: ایرنا

ارسال نظر