|
کدخبر: 128370

سیگنالی برای بورس فردا (۹۹/۰۷/۲۳)

در حالی که امروز شاخص بازار سهام روندی نزولی را در پیش گرفته بود اما در دقایق پایانی امروز شاخص کل بازار مثبت شد. از نگاه برخی از فعالان بازار، محتمل است که همین روند مثبت پایانی امروز بازار، در بازار فردا ادامه پیدا کند.

در کارنامه امروز بازار سهام شاخص کل در نهایت با ۱۳۲ واحد افزایش به یک میلیون و ۵۷۹ هزار و ۶۳۹ واحد رسید تا امروز کمتر از ۰.۰۱ درصد مثبت شود. با این حال شاخص هم‌وزن بورس امروز منفی ماند و به ۴۱۴ هزار و ۳۹۶ واحد رسید. این میزان نسبت به روز گذشته دو هزار و ۴۱ واحد معادل ۰.۴۹ درصد افت داشت.

شپنا، تاپیکو و اخبار ناجی‌های اصلی امروز بازار سهام بودند و در مقابل دو نماد کگل و حکشتی بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشتند.

ارزش معاملات بازار سهام در امروز نیز نسبت به روز گذشته حدود شش هزار میلیارد تومان کاهش یافت و به ۱۰.۹ هزار میلیارد تومان رسید.

 

منبع: تجارت نیوز
  • ضیامهر عبداللهی ارسالی در

    سلام دوستان عزیز. بر هیچ کس پوشیده نیست که نه انتخابات آمریکا ونه سایر موارد سیا سی ونه افزایش ویاکاهش دلار در بازار بورس حاکم است بلکه این مسئولین بی تدبیر است که بازار سرمایه را به گند میکشاند .کدام عقل سلیم این اجازه را در پشت پرده به کار گزاران داده که سهام عدالت را بصورت بلوکی به ظاهر حقوقی یا حقیقی که صددرصد آنها م تعلق به خود کارگزار است واگذارکند همین ک ارگزاریها در پشت پرده با کد دیگر در منف ی ،سهام عدالت را در زیر قیمت، خودشان خری داری ودر زمان مثبت شدن بازار به ظاهر با کد حقوقی اقدام به فروش میکنند وسود حاصله را به جیب زده وبعد به ریش ما سهامداران می خندند ضمنا باید اذهان عموم از عملکرد دولت ومدیران ارشد کشور مان روشن شود که به بینند خاینین این مردم چه خلافهای آشکا ر انجام میدهند ولی کسی نیست رسیدگی کند تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:
    "&qu ot;ردپای حقوقی‌ها در افت بازار سرمایه / پول سهام عدالت مردم در جیب چه کسانی است " پس این همه ناظر و کارسناس بورسی در کجا مردند چرا چنین خلاف بزرگی را نمی بینند . چون هیج شخص عاقل و بالغ و عادل در چنین برهه ای از زمان دست به چنین کاری نمیزند از طرفی ریزش اخیر که بازار را فل ج کرده وبه ظاهر مسئولین در صدد حل مشکل ب رآمده واز صندوق ارزی درخواست کمک میکند و از طرف دیگر درست در زمان اتمام اصلاح یا ریزش وپس از جلب اعتماد ۲۰-۳۰ درصد سهامدا ران، دوباره با چنین خطای نا بخشودنی بازا ر را بهم بریزد .لذا بنظر میرسد مدیران ار شد از مقام عالی وزارت اقتصاد گرفته تا م دیر بورسی حتی مسئولین رده پایین بورسی هم گی در سود حاصله شریکند ولاغیر ودر زبان س اده همگی ارتکاب عمل زشت وناپسند شده ان د در واقع دست به سرقت زده اند حال با عنا یت به موارد فوق از مقام عالی دستگاه قضا عاجزانه تقاضای رسیدگی و معرفی خاینین به جامعه را خواستاریم .ضمنا از سردبیرمحتم ت منا داریم با امعان نظر دستور درج مطلب ف وق را صادر فرمایند تا دولت تدبیر وامید ب داند که ما ملت ایران در این ۷ سال و اند بخاطر حرمت خون شهدا و از اینکه رهبر عزیز مان و کشور خوبمان را دوست میداریم ناهنجا ریهای این دولت را تحمل کرده ایم .

ارسال نظر