|
کدخبر: 126403

کدام نمادهای بورسی بیشترین تقاضا را داشتند؟

با شروع معاملات این هفته از بازار سهام تقاضا در نمادهای شاخص‌ساز و همچنین گروه‌های خودرویی افزایش یافت و شاخص کل تحت تاثیر افزایش تقاضا ۲٫۵ درصد رشد کرد.

بورس کدام نمادهای بورسی بیشترین تقاضا را داشتند؟

روند معاملات این هفته از بازار سهام نشان از تعادلی نسبی و افزایش تقاضا دارد، همچنین شاخص هم‌وزن بازار نیز از کلیت مثبت و معاملات روان در نمادهای شاخص‌ساز خبر می‌دهد.

محمد خبری‌زاد، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با روند بازار سهام گفت: در ادامه معاملات امروز بازار سهام با افزایش تقاضا همراه خواهیم بود و به نظر می‌رسد به دلیل ممنوعیت نوسان‌گیری روزانه کسانی که امروز در کف قیمتی سهم خریداری کردند نمی‌توانند سهم‌شان را بفروشند و امروز عرضه چشم‌گیری نخواهیم داشت و بازار مثبت است.

او در ادامه افزود: در ادامه روند معاملات این هفته فردا روز مهمی است، زیرا به نظر می‌رسد بازار سهام فردا با موجی از عرضه روبه‌رو خواهد بود و باید ببینیم تقاضای موجود در بازار می‌تواند جوابگوی عرضه باشد یا نه، اما چیزی که بسیار مهم است روند ارزش معاملات است که در ۲ ساعت گذشته از بازار امروز حدود ۶۰۰ هزار میلیارد بوده است و این رقم اندک است.

خبری‌زاد درباره حمایت از بازار سهام گفت: حمایت از بازار سهام می‌تواند همان دخالت بازیگردان‌ها باشد که مزیت این طرح جلوگیری از قفل بودن سهم‌ها است اما تاثیر این طرح را باید در دراز مدت بررسی کرد. اما در رابطه با حمایت حقوقی‌ها باید گفت نمی‌توان هیچ اطمینانی به حقوقی‌ها کرد زیرا فعلا حتی توان مالی حمایت از بازار را ندازند.

 

 

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر