|
کدخبر: 125618

بورس فردا چه می‌شود؟ (۹۹/۰۷/۰۸)

امروز فشار عرضه در نمادهای بزرگ بازار سهام ادامه داشت و شاخص کل ۳٫۵ درصد ریزش کرد و به محدود حمایتی یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد رسید. اما روند بازار فردا چگونه خواهد بود؟

جو هیجانی بازار سهام و طولانی شدن زمان اصلاح بازار، ضرر و زیان سهامداران را زیاد کرده و سهامداران در حال خروج سرمایه از بازار سهام هستند.

ایمان رئیسی، کارشناس بازار سرمایه گفت: اوضاع بازار سرمایه بسیار پیچیده شده است و امروز حتی با وجود رشد چشم‌گیر قیمت دلار، انتظار می‌رفت که بازار سرمایه روند صعودی داشته باشد. اما بازار سرمایه بدون توجه به قیمت دلار راه خود را می‌رود که دلیل آن جو بی‌اعتمادی است که در بازار و میان سهامداران ایجاد شده است.

این کارشناس در رابطه با روند بازار فردا افزود: شاخص کل به محدوده حمایتی یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحدی رسیده است و به همین دلیل می‌توان گفت الان وقت مداخله حقوقی‌ها در بازار است. امیدوارم بازار فردا از سمت حقوقی‌ها جمع شود. اما از طرفی نیز به دلیل حجم بالای عرضه، جمع کردن صف‌های فروش برای حقوقی‌ها هم کار بسیار دشواری است.

اما نکته قابل توجه این است که به نظر می‌رسد فردا روز مهمی در بازار است. اگر بازار فردا دوباره منفی و نزولی باشد، بازگرداندن شاخص به مدار صعودی کمی دشوار می‌شود. هرچند به نظر می‌رسد که جمع کردن بازار فردا نیز کار دشواری برای حقوقی‌ها باشد.

منبع: تجارت نیوز
  • ناشناس ارسالی در

    چقدر راحت نظر میدن و دروغ میگن انشاالله همتون تقاص پس بدید

    • مهرداد گلی ارسالی در

      ما که زندگیمون نابود شد رفت ...

  • ناشناس ارسالی در

    منم‌خودم یه کارشناس بورسم نظرم اینه که آقا بهتره مردم پولهاشون ببرند یه جای دیگه سرمایه گذاری بکنند چون دولت دوست نداره اقتصاد مملکت را نجات بده

ارسال نظر