|
کدخبر: 124715

بازدهی مثبت «فملی» پس از ۳ روز

سهام صنایع ملی مس ایران پس از اینکه سه روز افت را تجربه کرد، امروز نسبت به دیروز یک و نیم درصد رشد داشته است. همچنین این نماد جز نمادهای با ارزش معاملاتی بالا در گروه فلزات اساسی بود.

بورس بازدهی مثبت «فملی» پس از ۳ روز

سهام صنایع ملی مس ایران، با نماد «فملی» در گروه فلزات اساسی قرار در بازار سهام معامله می‌شود. این نماد در آخرین دقایق معاملات بورسی امروز توانست با ۱.۵درصد رشد با قیمت سه هزار و ۳۲۵ تومان به معاملات خود پایان دهد. همچنین میانگین وزنی قیمت معاملات امروز با ۶۲۰ ریال رشد نسبت به دیروز (حدود دو درصد) به سه هزار و ۳۳۸ تومان رسید. سهام صنایع ملی مس ایران امروز جز پنج نماد پربیننده بورسی بود.

در دوم مهر ماه ۹۹ حدود ۵۹ هزار معامله در این نماد انجام شد و در این معاملات تقریبا ۱۴۰ میلیون ورقه سهم «فملی» بین سهامداران دست به دست شد. ارزش معاملات امروز سهام صنایع ملی مس ایران، به چهار میلیارد و ۶۷۲ میلیون ریال رسید و از نظر ارزش معاملات در گروه فلزات اساسی پس از سهام فولاد مبارکه اصفهان در رتبه دوم قرار گرفت.

این نماد سه روز بود که به طور متوالی با افت همراه بود ولی امروز روندی مثبت ثبت کرد. همچنین سهام صنایع ملی مس ایران در شهریور ماه با نوساناتی همراه بوده و در روزهای کاری ۱۲روز مثبت را ثبت کرده است. قیمت این نماد در شهریور ماه بین دوهزار و ۶۲۴ تا سه هزار و ۸۶۳ تومان متغیر بوده است.

گفتنی است اشخاص حقیقی استقبال بیشتری نسبت به اشخاص حقوقی از «فملی» داشتند. در طرف خرید اشخاص حقیقی ۱۱۶میلیون سهم (۸۳ درصد از معاملات خرید) خریدند در صورتیکه اشخاص حقوقی ۲۳ میلیون سهم (۱۷ درصد) خریدند. همچنین در قسمت مقابل و طرف فروش، حقیقی‌ها ۱۳۹میلیون سهم (۹۹ درصد) و حقوقی‌ها ۹۴۵ هزار سهم (تنها ۰.۶ درصد از معاملات فروش) فروختند.

 

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها