|
کدخبر: 114208

تکلیف جاماندگان سهام عدالت چیست؟

فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد و دارایی، با تکذیب موضوع جاماندگان سهام عدالت گفت: از نظر قانون افراد مدنظر پوشش داده شده‌اند ضمن اینکه از نظر دارایی‌هایی که بتوانیم این کار را انجام دهیم محدویت داریم زیرا آن زمان این حجم واگذاری نشده بود.

بورس تکلیف جاماندگان سهام عدالت چیست؟

فرهاد دژپسند در حاشیه نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در جمع خبرنگاران درباره جاماندگان سهام عدالت گفت: ​ در این موضوع بحث امکان‌پذیری مطرح است سهام عدالت زمانی که عملیاتی شد قرار بود برای یک دوره ۱۰ سال‌های از محل سود تسویه شود، اما همه سهام از محل سود تسویه نشد جز نهاد‌های تحت پوشش بنابراین سهام ۵۰۰ هزار تومان، ۴۸۰ هزار تومانی و... داریم.

وزیر اقتصاد افزود: در قانون آمده ۶ دهک جامعه باید از سهام عدالت برخودار شوند که ما سهام عدالت را به ۶ دهک جامعه داده‌ایم یعنی اکنون آمار دارندگان سهام عدالت ۴۹ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر است که اگر ۶۰ درصد جمعیت کشور را در نظر بگیریم حدود همین میزان است.

وی گفت: این موضوع هم از نظر فنی امکان‌پذیر نیست و هم از نظر قانون افراد مدنظر پوشش داده شده‌اند ضمن اینکه از نظر دارایی‌هایی که بتوانیم این کار را انجام دهیم محدویت داریم، زیرا آن زمان این حجم واگذاری نشده بود.

منبع: تسنیم
  • اسماعیل بابازاده رزی آذربایجان غربی سلماس ارسالی در

    لطفا جاماندگان سهام عدالت را مشکلشان را حل کنید بنده کارگر نانوایی هستم و سهام ن دارم

  • اردشیر ارسالی در

    سلام
    من خودم شغل ازاد دارم کار درس تی ندارم مثل بقیه مردم این شاخه و اون شا خه مقطعی شغل درستی هم تا هنوز پیدا نکردم البته تحت پوشش بهزیستی هم هستم پانزده ا لی شانزده سال و دختری هم دارم که ناپدری او هستم از بدو تولد زیر نظر خودم بزرگ شد ه و اون هم از روزی که وارد خونه من شده ب ا مادرش تحت پوشش کمیته بوده است ولی هیچک دام از ما سهام عدالت نداریم والله تعجب م یکنم میگوین اکثرا دارن ما هم توی این ممل کت زندگی میکنیم با همین توروم با همین اک سیژن ولی چرا ما از داشتن سهم قانونی عدال ت محرومیم اگر کسی به من جواب بده ممنونم

  • کریمی ارسالی در

    سلام چرا یکی ازاین مسئولین بفکرجاماندگان سهام عدالت نیستن چراثبت نام نمیکنندمن ز یر پوشش کمیته امداد هستم ۵نفره سهام عدا لت نداریم کجا بریم؟ به کی بگیم توروخدایک م بفکرفقیراباشید

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها