|
کدخبر: 113351

روند ارزش سهام عدالت معکوس شد

ارزش برگه ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت در پایان معاملات هفته جاری با افت ۸۱۷ هزار و ۹۸۴ تومانی نسبت به هفته قبل به ۱۸ میلیون و ۸۱۶ هزار و ۵۶۴ تومان رسید.

بورس روند ارزش سهام عدالت معکوس شد

در پی صدور دستور آزادسازی سهام عدالت، سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه با راه‌اندازی سامانه استعلام و آزادسازی سهام عدالت اقدام به ارائه جزییات دارایی واقعی سهام عدالت مشمولان به‌تفکیک شرکت‌های بورسی و ارائه تعداد و ارزش هر سهم آنها کرد.

این سامانه بار دیگر در پایان معاملات هفته بِروزرسانی شده است و مشمولان می‌توانند با مراجعه به این سامانه از آخرین ارزش سهام عدالت خود آگاهی یابند.

بر اساس این گزارش کسانی که ارزش اولیه سهام عدالت آنها ۵۳۲ هزار تومان است در پایان معاملات روز چهارشنبه ۸ مرداد ارزش سهام عدالتشان به ۱۸ میلیون و ۸۱۶ هزار و ۵۶۴ تومان رسیده است.

در پایان معاملات هفته قبل ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی ۱۹ میلیون و ۶۳۴ هزار و ۵۴۸ تومان اعلام شده بود که بر این اساس طی معاملات این هفته ۴.۱ درصد زیان معادل ۸۱۷ هزار و ۹۸۴ تومان به سهامداران عدالت وارد شده است. در هفته پیش از آن سود ۲.۳ درصدی عاید سهامداران عدالت شده بود.

بر این اساس روند ارزش سهام عدالت پس از چند هفته رشد، طی هفته جاری معکوس و نزولی شده است. در معاملات این هفته ارزش برگه ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت از ۲۰ میلیون تومان هم فراتر رفته بود.

 

منبع: تسنیم
  • رحیم‌نج ارسالی در

    من‌حدودا‌دوماه‌است‌که‌سهام‌سی‌درصدخودم‌رابه‌فروش‌گذاشتهام‌اما‌نمیدانم‌متسفانه‌چرا‌بانک‌کشاورزی‌هیچ‌پولی‌برام‌واریزنکرده‌خداوکیل‌گرفتار‌پول‌بودم‌‌وگرنه‌هیچ‌وقت‌سهام‌خودم‌رو‌به‌فروشم‌حالااگرکسی‌راهی‌میدانید‌کمکم‌کنید

    • سیدح ارسالی در

      سلام اگر دو ماه اقدام به فروش کردید و تا حالا براتون چیزی واریز نشده پس مطمئنا ت ا الان بانک اقدام به فروش نکرده شما اول ی تماسی به۱۶۹۶بزنید بعد یک و بزن بعد کد ملیت وارد کن بهت میگه سهم عدالتت کجاست و شما بعد وارد همون کارگزاری بشید و سهامت و مدیریت کنی بهتره منم دقیقا مثل شما بود بعد از دو ماه هیچی برام واریز نشد تا ای ن کار رو کردم و الان خودم سهام عدالتم مد یریت کردم دارم هر سهمی که دلم خواسته میف روشم و بعد از شش روز پولش میاد به حسابم

  • ناشناس ارسالی در

    اون از ۳۰ درصد مددجویان که نصف قیمت و نس یه بزخری کردند و به جای ۱۳ میلیون تومان نصف این مبلع دستشونا گرفت اینم از ۳۰ درص د دومشون و ۳۰ درصد غیر مددجو.چرا تو‌ اوج قیمت به مردم چیزی ندادید

  • زهرا ناصری ارسالی در

    شاید نخواهیم سهام عدالت مونوازادکنیم اون وقت دیگه سهام عدالت مون ارزش داره یانه یااینکه سرکارمون میزارید

  • علیرضا شریفی ارسالی در

    سلام اگر ممکنه توضیح دهید چگونه میتونم سهام رو بفروشم کجا بتونم؟؟

  • حمیدرضا سعیدی ارسالی در

    جون مادرتون سی درصداولو بدید گرفتاریم

  • نعمتی ارسالی در

    سلام کسی میتونه کمکم کنه من برگه سهام بک میلیونی دارم ولی نرفتم شماره شبا به بانک بدم زمانی که گفتن سهام میدن هر چی کد ملی رو میزدم تو سیستم میگفت کد ملی شما ثبت نشده خواستم بدونم کجا باید دنبالش برم اصلا دیگه ثبت نام میکنن اشخاصی مثل من رو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها