|
کدخبر: 113287

شرکت‌های سرمایه گذار استانی در بورس عرضه می‌شوند

رئیس هیات مدیره بورس کالا، گفت: شرکت‌های سرمایه گذار استانی تا پایان مرداد ماه به طور کامل در بورس عرضه می‌شود.

اقتصاد شرکت‌های سرمایه گذار استانی در بورس  عرضه می‌شوند

شاهین چراغی درخصوص زمان بازگشایی نماد ها‌ی شرکت‌های سرمایه گذاری استانی در بورس، اظهار داشت: این شرکت‌ها در اصل متعلق به افرادی است که روش مدیریت غیر مستقیم را انتخاب کرده اند.

وی افزود: آیین نامه این شرکت‌ها در روز شنبه( ۴ مرداد ۹۹) توسط شورای عالی بورس تصویب شد.

رئیس هیات مدیره بورس کالا، گفت: حجم دارایی این شرکت‌ها تفکیک شده است، به گونه‌ای که این شرکت‌ها هم اکنون در بورس حضور دارند، اما باید پرتفوی سهامداران نیز به این شرکت ها انتقال پیدا کند و افزایش سرمایه ها به ثبت برسد، البته نباید از این مسئله غافل شد که نماد این شرکت‌ها قطع به یقین تا پایان مرداد ماه به طور کامل در بورس بازگشایی خواهند شد.

رئیس هیات مدیره بورس کالا، تصریح کرد: هر شرکت سرمایه گذاری استانی در بورس یک نماد خواهد داشت به گونه‌ای که افراد می‌توانند سهام خود را در این نمادها خرید و فروش کنند؛ و باید به این مسئله اشاره کرد که قرار است ۶۰ درصد از پرتفوی سهام این شرکت‌ها در بورس مورد معامله قرار بگیرد.

چراغی اظهار کرد: حسن شرکت‌های سرمایه گذاری استانی در اصل به مجموع سهامی بازمی گردد که آن‌ها در دست دارند به علت آنکه مجموع سهام این شرکت ها بلوکی است بیش از ارزش سهامی است که مردم عادی دارند؛ خرید و فروش سهام به روش غیر مستقیم نیز خطر ریسکش کمتر از روش مستقیم است که یکی از علل اصلی آن را می‌توان تجمیع سهام‌های متعدد در دست شرکت‌های سرمایه گذاری استانی دانست.

او در پایان اظهار کرد: امیدواریم که شاهد استقبال خوبی از  سهام شرکت‌های سرمایه گذار استانی از جانب عموم جامعه باشیم؛ و اینکه مردم باید قدر ارزش دارایی‌های سهام عدالت خود را بدانند و تا زمانی که به آن احتیاج پیدا نکرده اند بهتر است آن را نفروشند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
  • حسین ملکی کمازانی ارسالی در

    با سلام اینکه میگن ۳۰درصد ازاد شده و حق فروش سهام خودمونو داریم این ۳۰درصدی که سهام داران یک جا میفروشند چرا بانکها پول مردم را یکجا پرداخت نمیکنن به چه دلیل بانکها برایه پرداخت حق خود مردم کم فروشی میکنن واین ملت و اذیت میکنن ...به ولاه مردم حالیشون هست که وقتی سهام در بانک فروش میره دوروز بعد پول سهام فروخته شده رو بورس به بانک موردنظر پرداخت میکنه و بانکم باید نهایتش ۵روزه پولو به فروشندهایه سهام عدالت پرداخت کنن ...
    که متاسفانه پرداخت که نمیکنن هیچ چون چندین سال با پول همین مردم و پرداخت پول ناچیزی از سهام به سهامدارن واستفاده کردن از مابقیه مزایایه سهام برایه اقازادها بوده که به هیچ عنوان مبلغ پرداختی به سهام داران واقعی نبوده بعله اگه میشه لطف کنین وزیر محترم رییس جمهور حتما رسیدگی کنین بسته به ولاه با مال مردم خوردن و خوابیدن ماهم نیاز داریم دولت محترم حرف زده باید انجام دهد حرفم از دهان درومده به ولاه نه کاری نه پس اندازی نه چیزی زیر فشار بدهی و مخارج له شدم که دیگه اصلا به متاهل شدن جرات نمیکنم فکر کنم چه برسد حرف ازدواج و بزنم ای که دستت میرسد کاری بکن ...التماس دعا دارم باشد که روزی بدهی نداشته باشم

  • مربم ارسالی در

    به ماه سهامم روبه بانک صادرات فروختم ولی یه قرون واریزی نداشتم تورو خدا پبگیری ک نید طلبکارا اومدن دم خونم بچه کوچیک دارم پیگیری کنید اگه محتاج نبودم که نمیفروخت م.

  • لیلا ارسالی در

    سلام من چهارماه سهامم فروختم بااین خط۰۹۳ ۶۵۸۰۵۳۴۱ مددجوی کمیته امدادم هنوزبانک مل ی چیزی نریخته مال خانمم هم خوردخورد شش م یلیون دادن یازده تومن بود دیگه ندادن تکل یف چیه

  • Naser ارسالی در

    سهام روبه قیمت بالا جهت فروش گذاشتم ۲ماه ی گذشت تا به قیمت پایین ازمن خریداری شد واقعا دزدی توروز روشن عالیه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها