|
کدخبر: 113218

زمان فروش سهام عدالت تا کی ادامه دارد؟

بیش از دو ماه از آزادسازی ۳۰ درصد اول سهام عدالت می‌گذرد و سهامداران در آستانه آزادسازی ۳۰ درصد دوم قرار دارند، برخی از آنها به دنبال پاسخ این سوال هستند که زمان فروش سهام عدالت تا کی ادامه دارد؟

بورس زمان فروش سهام عدالت تا کی ادامه دارد؟

از روز ششم خرداد ماه ۳۰ درصد از سهام عدالت برای سهامدارانی که روش مستقیم را انتخاب کرده‌اند آزاد شده است و طبق گفته رئیس‌جمهوری ۳۰ درصد دوم در روز عید غدیر و ۳۰ درصد سوم نیز در روز ۲۲ بهمن ماه قابل فروش می‌شود.

بنابراین ۱۰ روز دیگر یعنی از روز ۱۸ مرداد ماه ۳۰ درصد دوم قابل فروش می‌شود، با نزدیک شدن به این زمان برای سهامداران این سوال ایجاد شده است که آیا مهلت فروش ۳۰ درصد اول تا پیش از زمان آزادسازی ۳۰ درصد دوم به پایان می‌رسد و یا پس از آن می‌توانند سهامشان را تا سقف ۶۰ درصد بفروشند؟

سهامداران می‌توانند تا هر زمان که مایل باشند سهام خود را نگه دارند و هر زمان که به پول آن نیاز داشتند اقدام به فروش کنند، همچنین می‌توانند تا پایان آزادسازی ۱۰۰ درصدی آن صبر کنند و به صورت یکجا بفروشند. شرکت سپرده‌گذاری مرکزی نیز این موضوع را تایید کرد و بنابراین فرصت فروش همچنان ادامه دارد.

با آغاز فرآیند آزادسازی سهام عدالت مسئولان بارها تکرار کردند که سهامداران سهام عدالت در صورت این که نیاز فوری به فروش ندارند برای این کار اقدام نکنند و کمی صبر کنند، پیشنهاد رئیس‌جمهوری به مردم این است که سهام خود را نفروشند و از منافع بلندمدت آن بهره‌مند شوند. وزیر اقتصاد نیز توصیه کرد که سهامداران خودشان این سهام را مدیریت کنند و از فروش شتابزده خودداری کنند.

از سوی دیگر طبق آخرین آمارهای شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، ۱۸ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر روش آزادسازی مستقیم را انتخاب کرده‌اند که فقط حدود دو میلیون نفر از آنها درخواست فروش داده‌اند، بنابراین ۸۹ درصد از این سهامداران هنوز برای فروش اقدام نکرده‌اند که همچنان فرصت دارند.

 

منبع: تجارت نیوز
  • ناشناس ارسالی در

    سلام من۲ماه فروختم هنوز پول ندادن

  • حمیدرضا ارسالی در

    قییمت سهام به خاطر امریکا ظالم پایین اوم د مردم چشماتون را باز کنین چون امریکا مش کلش با ایرانی جماعته

  • فاطیما ارسالی در

    ماکه هیچ اختیاری ندیدیم تنها میشه سی درص د ازش فروخت وخورد خورد پول گرف این اسمش کجامدیرت میشه؟؟ هروقت شخص تونست سهامشو ج ابجا کنه با سهام دیگه عوض کنه میشه مدیری ت مستقیم .. دولت فقط خواست سهامو از دست ملت دربیاره هنین

  • ناشناس ارسالی در

    من از کاشمر مزاحم میشم یکی از مسئولین مح ترم سازمان دولتی ببینن مردم چه جوری زندگ ی میکنن دیگه نمیتونم به بانک ملی صادرت و سامانه سعدی مراجعه کنم مادرم ملی خواهرم صادرات خودم فارابی ویاسعدی تجارت نیوز خ ونه ندارم مادرم رو چکارکنم خیلی خرابه رف تم کمیته امداد امام خمینی شهرستان خلیل آ باد مددجوی اونجا هست میگی بادیوار حرف می زنی به مددکاری اجتماعی مراجعه میکنم جواب م رو بدین اگه راه داره پیگیری کنید تا وا ریز بشه ۶۵روز شده یک ریال به حساب خانواد ه ماه نیآمده چرا ۶هزار تومن فارابی ویاسع دی واریز کرده اگر به گدا بدی فهاشی میکنه پیگیری کنید ممنون میشم ؟

  • ناشناس ارسالی در

    چرا سامانه سعدی ۹۵۰هزار تومن واریز کرده یکی نیست بگه آخه چرا فارابی ویاسعدی پول مردم رو نگه داشتین که چی بشه همه سال باخانواده خوب و خوشی واریز کن تا یک شب ما خوش باشیم فارابی ویاسعدی تجارت نیوز خونه ندارم پیگیری کنید ممنون میشم؟

  • ناشناس ارسالی در

    صادرات صادرات صادرات صادرت بیدار شدی واریز کن پول مردم رو نگه داشتین که چی بشه صادرات صادرات صادرات صادرت بیدار شدی واریز کن صادرات صادرات صادرت بیدار شدی واریز کن صادرات صادرات صادرت بیدار شدی

  • ناشناس ارسالی در

    فارابی فارابی ویاسعدی فارابی ویاسعدی فارابی فارابی ویاسعدی فارابی فارابی ویاسعدی فارابی فارابی ویاسعدی بیدار شدی واریز کن پول مردم رو نگه داشتین که چی بشه همه سال باخانواده خوب و خوشی واریز کن تا یک شب ما خوش باشیم واریز کن پول مردم رو

  • محمود عسکری ارسالی در

    من درعجبم هنوز ۳۰درصداولی به فروش نرفته من ۴۵روزپیش نزدبانک تجارت فروختم هنوز ریالی واریزنکردن این چه حساب کتابی که میخوان ۳۰درصد بعدی را فروشیم خدایا یی رحمی به مابکن خداقوت

ارسال نظر