|
کدخبر: 109686

پیش بینی وضعیت بازار بورس برای فردا (۲۲تیر)

یک کارشناس بورس پیش‌بینی کرد: معاملات امروز بازار سرمایه این نوید را می‌دهد که شاهد بازار سراسر مثبت طی معاملات فردا باشیم.

بورس پیش بینی وضعیت بازار بورس برای فردا (۲۲تیر)

همانطور که کارشناسان پیش‌بینی کرده بودند شاخص معاملاتی امروز با روندی نزولی آغاز به کار کرد و در پایان معاملات اصلاح ۱۲ هزار و ۳۴۵ واحدی را به ثبت رساند. این درحالی است که شاخص در یک ساعت ابتدایی معاملات ریزش حدود ۳۴ هزار واحدی را شاهد بود اما رفته رفته بازار به سمت مثبت شدن پیش رفت.

محمد خبری‌زاد، تحلیلگر بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز عنوان کرد: معاملات امروز بازار سرمایه این نوید را می‌دهد که شاهد بازار سراسر مثبت طی معاملات فردا باشیم. تغییر روند بازار امروز از منفی به مثبت خوب شکل گرفت، شاید این مثبت شدن کمی زود بود اما بازار خیلی با قدرت به سمت مثبت شدن پیشرفت و به نظر می‌رسد فردا نیز شاهد بازاری سبز باشیم.

وی در حالی که بازار فردا را پرعرضه پیش‌بینی کرد، گفت: با وجود پرعرضه بودن بازار فردا اما قدرت خریداران بر عرضه‌کنندگان می‌چربد و شاهد تشکیل صف خرید در اکثر نمادهای بزرگ خواهیم بود.

وی مشکل سامانه معاملاتی را ریسکی برای بازار سرمایه عنوان کرد و افزود: امروز نیز شاهد این مشکل در بازار بودیم و باعث شد که خیلی از نمادهای پرمعامله در طول بازار متوقف شوند. فردا نیز حتما این اتفاقات تکرار خواهد شد که مسئولان امر باید فکری به حال این مشکل کنند. از آنجایی که در آینده شاهد حضور شرکت‌های جدید و سهام عدالت در بازار سرمایه خواهیم بود اگر این وضعیت بخواهد ادامه‌دار شود، بازار به مشکل برخواهد خورد.

 

منبع: تجارت نیوز
  • مجتبی ارسالی در

    کارگزاری آگاه 4000000 تومان پول منا حدود 40 روز مسدود کرد بعد امروز میگه برات خر ید نشده
    خدا لعنتشون کنه دزد های کث یف را

  • تد ر ارسالی در

    ایران ونزویلا بورس یعنی تورم

  • ناشناس ارسالی در

    خیلی از این شرکت های بورسی وجود خارجی ندارن، بورس بزودی خواهد ریخت و سرمایه ها به باد خواهد رفت،اگر از طبقه متوسط پس اندازی دارد برود ارزاق و مایحتاج حداقل سه ماهه خانوادشو قبل از اینکه قیمت ها سه برابر بشه بخره.

ارسال نظر