|
کدخبر: 281484

تقدیر از حسابداران بیمه ملت/ یزدان‌دوست: یکی از شفاف‌ترین شرکت‌های بورسی کشور هستیم

مراسم قدردانی از مدیران و کارشناسان مدیریت مالی و حسابرسان بیمه ملت با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره برگزار شد.

بانک و بیمه تقدیر از حسابداران بیمه ملت/ یزدان‌دوست: یکی از شفاف‌ترین شرکت‌های بورسی کشور هستیم

همزمان با روز حسابدار، مراسم قدردانی از مدیران و کارشناسان مدیریت مالی و حسابرسان شرکت با حضور علیرضا یزدان‌دوست مدیرعامل، مهدی کشاورز بهادری و محمدتقی چراغی از اعضای هیات مدیره، داود حسین‌پور سرپرست مدیریت مالی و احمد اشرف‌پور سرپرست مدیریت حسابرسی، کنترل داخلی و تطبیق مقررات برگزار شد.

علیرضا یزدان‌دوست در این مراسم با تبریک روز حسابدار به همکاران مدیریت مالی و حسابرسان داخلی بیمه ملت، گفت: حسابداران، کارشناسان مالی پرتلاشی هستند که با نگاه تیزبینانه خود، نقش مهمی در سلامت اداری و مالی شرکت‌ها و سازمان‌ها ایفا می‌کنند و در واقع ضامن حفظ سلامت و شفافیت شرکت و جلب اعتماد مشتریان هستند.

مدیرعامل بیمه ملت افزود: همکاران ما نیز در بخش مالی و حسابرسی، با کار کارشناسی، گزارش‌های آماری دقیق و منسجمی را از اقدامات شرکت به صورت دوره‌ای ارائه می‌کنند که یکی از نتایج این گزارش‌ها، حفظ رکورد بالاترین توانگری مالی در صنعت بیمه است که برای سومین سال پیاپی به نام بیمه ملت به ثبت رسیده است.

وی خاطر نشان کرد: امروز با کمک همکاران مدیریت مالی و حسابرسی، گزارش‌های مالی شرکت، به صورت ماهانه روی سامانه کدال منتشر می‌شود و بیمه ملت، نه تنها در صنعت بیمه، بلکه در میان شرکت‌های بورسی و بنگاه‌های اقتصادی کشور، یکی از شفاف‌ترین شرکت‌هاست که گزارش‌های مالی خود را در معرض نگاه تیزبین سهامداران، مشتریان و رسانه‌ها قرار می‌دهد.

یزدان‌دوست با اشاره به نگاه بیمه ملت برای ایجاد شفافیت حداکثری در حوزه مالی و فرآیندهای بیمه‌گری گفت: عملکرد موفق بیمه ملت که با همت و تلاش همه همکاران به دست آمده است، باعث شده ما امروز با قدرت بتوانیم کارنامه خود را در معرض نقد و نظر سهامداران، مشتریان و عموم مردم قرار دهیم.

 

منبع: روابط عمومی بیمه ملت

ارسال نظر