|
کدخبر: 274822

معرفی و بررسی بهترین صرافی ایرانی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال

انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال راحت نیست، چرا که باید فاکتورهای مختلفی را در نظر گرفت. از طرفی، اگرچه پلتفرم‌های متعددی خرید و فروش رمز ارزها را میسر کرده‌‌اند، اما نمی‌توان به راحتی به آ‌ن‌ها اعتماد کرد.

بانک و بیمه معرفی و بررسی بهترین صرافی ایرانی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال

با توجه به این چالش روبه‌روی سرمایه‌گذاران ایرانی بازار رمز ارز، در این مقاله به معرفی و بررسی یکی از بهترین صرافی های ایرانی ارز دیجیتال خواهیم پرداخت. اما برای انتخاب یک صرافی رمز ارز چه معیارهایی وجود دارند؟

  • اعتبار و پشتوانه قوی
  • کیف پول ارزی و ریالی امن
  • پشتیبانی از رمز ارزهای متعدد
  • تسویه ارزی و ریالی سریع
  • دسترسی (تجربه کاربری) راحت
  • پشتیبانی قوی از کاربران

بیت 24 با در نظر گرفتن فاکتورهای بالا یکی از بهترین صرافی های ایرانی به منظور خرید و فروش رمز ارزها است. برای اطمینان از این موضوع، در ادامه به بررسی وضعیت Bit24 از نظر معیارهای مطرح شده در بالا خواهیم پرداخت.

اعتبار و پشتوانه قوی

زمانی که بیت 24 تاسیس شد، چند صرافی ایرانی ارز دیجیتال وجود داشت، اما این پلتفرم توانست با برطرف کردن نیازهای مهم کاربران و سرمایه‌گذاران حوزه کریپتو به سرعت پیشرفت کند و به یکی از بهترین صرافی های ایرانی تبدیل شود. Bit24 تا امروز موفق به جلب اعتماد بالای 500 هزار کاربر شده است و روند جذب کاربران جدید توسط آن با سرعتی بالا ادامه دارد. دفتر مرکزی این صرافی در شهر تهران قرار دارد و به شکلی کاملا شفاف مشغول فعالیت است. 

کیف پول ارزی و ریالی امن

وجود والت داخلی به کاربران اجازه می‌دهد ضمن سرعت دادن به مبادلات خود کارمزدهای انتقال را نیز حذف کنند. منظور از این کارمزد هزینه‌ای است که شما بابت ایجاد تراکنش در شبکه رمز ارزها پرداخت می‌کنید، وگرنه بیت 24 بابت خدمات خود کارمزدی دریافت نمی‌کند. اگر بعد از خرید موجودی رمز ارزی خود را درون کیف پول بیت 24 نگه دارید، در فرصت‌های بعدی خیلی سریع‌تر قادر به ثبت سفارش فروش خواهید بود. بعد از فروش نیز با نگه داشتن موجودی ریالی داخل کیف پول صرافی قادر به استفاده از آن برای ثبت سریع سفارش‌های خرید بعدی هستید.

تیم فنی بیت 24 با تکیه بر جدیدترین دستاوردها، نوآوری‌ها و تکنیک‌های حوزه بلاک چین همواره در تلاش است تا امنیت را در بالاترین سطح ممکن تامین کند. با توجه به این که امنیت دارایی کاربران برای بهترین صرافی ایرانی دغدغه‌ای اساسی است، تیم فنی آن تمرکز ویژه‌ای روی این مبحث دارد. طی گذشت سه سال از زمان شروع فعالیت Bit24 هیچ مشکلی برای دارایی کاربران رخ نداده است.

پشتیبانی از رمز ارزهای متعدد

بازار رمز ارز دیگر محدود به بیت کوین، اتریوم و تتر نیست؛ ارزهای دیجیتال بی‌شماری تا کنون معرفی شده‌اند و روز به روز به تعداد آن‌ها افزوده می‌شود. سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به خرید زودهنگام رمز ارزهای متعلق به پروژه‌های جدید و قدرتمند هستند و باید قادر به انجام این کار در زمانی مناسب باشند، وگرنه فرصت را از دست خواهند داد. ترجیح آن‌ها استفاده از یک پلتفرم برای خرید و فروش ارزهای مختلف به جای اجبار برای استفاده از صرافی های ایرانی و حتی خارجی مختلف است. با توجه به این دغدغه، بیت 24 از همان ابتدا بستر خود را به گونه‌ای توسعه‌ای داد که قادر به اضافه کردن سریع رمز ارزهای متعدد باشد.

ارز-دیجیتال1

از نظر تعدد رمز ارزهای قابل خرید و فروش بیت 24 به جرات یکی از بهترین صرافی های ایرانی است؛ اکنون امکان معامله بالای 370 ارز در این صرافی مهیا است. تیم فنی Bit24 بازار را دائما زیر نظر دارد تا در صورت ظهور پروژه‌ای قوی با پتانسیل رشد بالا، آن را به پلتفرم خود اضافه کند. همچنین از پیشنهادات و درخواست‌های کاربران به منظور اضافه کردن کوین‌ها و توکن‌های جدید نیز استقبال خواهد شد.

تسویه ارزی و ریالی سریع

در بازار پرنوسان کریپتو نمی‌توان برای دریافت ارز خود بعد از تصمیم برای خرید ساعت‌ها منتظر ماند. استراتژی برخی کاربران کسب سود به وسیله ترید در بازه‌های زمانی چند دقیقه‌ای است. در چنین شرایطی دریافت دارایی مورد نظر ساعت‌ها بعد از ثبت سفارش تجربه‌ای آزاردهنده است و کاربر را خیلی زود خسته می‌کند. بیت 24 در زمان توسعه ورژن اولیه پلتفرم صرافی برطرف کردن این دغدغه را نیز جزو اولویت‌های نخست خود قرار داد.

بیت 24 در زمان تاسیس جزو اولین و بهترین صرافی های ایرانی با سیستم تسویه تمام خودکار بود. اگرچه تعداد قابل توجهی اپراتور (انسانی) به طور شبانه‌روزی فعالیت سیستم را زیر نظر دارند، اما روی هم رفته عملیات خرید و فروش به صورت اتوماتیک انجام می‌شود. کافی است یک مرتبه در Bit24 سفارش خرید یا فروش ثبت و زمان انتقال را با سایر پلتفرم‌های رقیب مقایسه کنید. سفارش‌ها خیلی سریع توسط بیت 24 پردازش می‌شوند. اگر گزینه انتقال به کیف پول شخصی به جای نگهداری داخل کیف پول صرافی را انتخاب کرده باشید، زمان نهایی دریافت به شبکه ارز مورد نظر بستگی خواهد داشت. سرعت تسویه ریالی به بانک مقصد و همچنین سیکل‌های تسویه سیستم شبا وابسته است.

دسترسی (تجربه کاربری) راحت

بهترین صرافی های ایرانی برای فراهم کردن بهترین تجربه کاربری ممکن اپلیکیشن اختصاصی اندروید و آی‌اواس خود را توسعه داده‌اند. بیت 24 نیز از این موضوع مستثنی نیست. البته وب سایت صرافی ارز دیجیتال بیت 24 به نشانی bit 24 به راحتی روی دستگاه‌های موبایل در دسترس است و تجربه‌ای مشابه کار با نرم افزارهای اختصاصی ارائه می‌کند. وب سایت و اپلیکیشن موبایل Bit24 نه تنها نیاز کاربران و سرمایه‌گذاران حرفه‌ای را برآورده می‌کند، بلکه به راحتی برای کاربران تازه وارد قابل فهم و استفاده است.

پشتیبانی قوی از کاربران

تیم پشتیبانی بیت 24 به سرعت به سوالات کاربران پاسخ داده و مشکلات آن‌ها را برطرف خواهد کرد. آن‌ها از مرحله ثبت نام و احراز هویت تا ثبت سفارش خرید و فروش همراه کاربران هستند. کسب رضایت بالای 90 درصد کاربران در بخش پشتیبانی از جمله دلایل موفقیت Bit24 و تبدیل آن به یکی از بهترین صرافی های ایرانی ارز دیجیتال بوده است.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر