|
کدخبر: 260453

خوشبینی سکه بازان به آینده قیمت دلار

اونس طلا نه تنها نتوانست به بالای مرز هزار و ۹۰۰ دلاری برود که در شرایط سقوط به زیر سطح هزار و ۸۰۰ دلار قرار گرفته است. سقوط طلای جهانی موجب شده است که ارزش ذاتی سکه امامی به شکل معناداری کاهش پیدا کند.

بانک و بیمه خوشبینی سکه بازان به آینده قیمت دلار

ارزش ذاتی سکه امامی با توجه به سقوط طلا به زیر مرز ۱۳ میلیون تومانی رفته است. این اتفاق در حالی رخ داده است که سکه امامی در بازار آزاد بالای کانال ۱۴ میلیون تومانی مشتری دارد. در واقع حباب سکه روز جمعه بالای یک میلیون تومان بود. موضوعی که از یک سو بی ثباتی بازار را نشان می دهد و از سوی دیگر، حکایت از انتظارات بازیگران سکه نسبت به آینده این فلز گران بها دارد.

بازار -سکه -۱

خوشبینی سکه بازان به دلار

به گفته بیشتر فعالان، سکه بازان نسبت به آینده قیمت دلار خوشبین هستند و به همین دلیل خریدهای خود را به شکل معناداری بالا برده اند. از نگاه فعالان با شکست مرز ۳۰ هزار تومانی دلار، برخی از سکه بازان حتی چنین تصوری پیدا کرده اند که اسکناس آمریکایی تا مرز ۳۲ هزار تومانی نیز در کوتاه مدت رشد پیدا خواهد کرد.

در شرایط کنونی اگر قیمت دلار دچار نزول شود، سکه امامی به راحتی می تواند افت قابل توجهی را تجربه کند،‌ چرا که این حباب این فلز گران بها به نزدیک سطح ۹ درصدی رسیده است.تنها صعود قیمت دلار در روز جاری می تواند زمینه ساز ادامه مسیر صعودی در بازار سکه شود.

 

بازار -سکه -۲

منبع: اکوایران

ارسال نظر