|
کدخبر: 256373

کاهش چشمگیر قیمت سکه در بازار

بازار طلا و سکه تحت تاثیر تعطیلی بازار جهانی و برخلاف جهت صعودی دلار، اندکی کاهش قیمت را تجربه کرد؛ به‌طوریکه سکه امامی ۷۰هزارتومان ارزان شد.

در حالیکه قیمت دلار در مدار افزایشی قرار گرفته و در مرز فتح مجدد کانال ۲۸ هزار تومان قرار دارد؛ اما قیمت طلا و سکه با توجه به تعطیلی بازار جهانی طلا و آخرین تغییرات این بازار که در روندی کاهشی قرار داشت، با اندکی کاهش قیمت همراه بوده؛ به گونه‌ای که این نوسان قیمت سکه امامی را ۷۰ هزار تومان ارزان کرد.

به این ترتیب سکه امامی در این لحظه از معاملات با نرخ ۱۳ میلیون و ۱۰۲ هزار تومان خرید و فروش می‌شود که کاهشی در حدود ۷۰ هزار تومانی را نسبت به قیمت روز معاملاتی پنجشنبه، معادل ١٣ میلیون و ۱۶۹ هزار تومان نشان می‌دهد.

نیم سکه نیز در این ساعت از معاملات  با قیمت ۷ میلیون و ۱۹۵ هزارتومان معامله می‌شود که  نسبت به آخرین قیمت معاملاتی روز پنجشنبه کاهش ۵ هزار تومانی را تجربه کرده است.

همچنین ربع سکه ۴میلیون و ۲۴۳ هزارتومان قیمت خورده که نسبت به روز گذشته کاهش حدود ۱۰ هزار تومانی داشته است. آخرین قیمت معاملاتی این سکه در هفته گذشته، ۴ میلیون ۲۵۲ هزار تومان بود.

هر سکه یک گرمی نیز با قیمت ۲ میلیون و ۵۸۰ هزارتومان معامله می‌شود که نسبت به نرخ روز پنجشنبه آن معادل ۲ میلیون و ۵۸۲ هزار تومان، کاهش قیمت اندکی را ثبت کرده است.

حباب سکه چقدر است؟

به این ترتیب هر سکه امامی ۴۰۴ هزارتومان، نیم سکه، ۸۴۴ هزارتومان، ربع سکه، یک میلیون و ۶۵ هزار تومان و هر سکه یک گرمی، یک میلیون و ۱۵ هزار تومان حباب دارد.

منبع: اقتصادآنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها