|
کدخبر: 251137

اما و اگرهای سقف برداشت پول از عابر بانک‌ها

در روزهای اخیر صف برداشت از عابربانک‌ها بسیار طولانی شده است و بالا نبردن سقف برداشت از عابربانک‌ها برای مردم مشکل آفرین شده است.

هر ساله بانک مرکزی سقف برداشت پول از عابربانک را تا ۵۰۰ هزار تومان بالا می برد اما امسال این اتفاق رخ نداد و با وجود شکسته شدن رکورد تراکنش بانکی سقف برداشت پول از عابربانک‌ها ۲۰۰ هزار تومان باقی ماند.

سقف کارت به کارت در اپلیکیشن‌ها چقدر است؟

سقف کارت به کارت در اپلیکیشن های پرداخت برای بعضی از بانک ها ۳ میلیون تومان و برای برخی دیگر ۱ میلیون تومان در یک شبانه روز است. این سقف از طریق دستگاه خودپرداز، روزانه ۳ میلیون تومان است. لازم به ذکر است که سقف انتقال وجه، توسط بانک مبدا و صرف نظر از بانک مقصد تعیین می شود و مربوط به این اپلیکیشن ها نیست.

 

منبع: ایران جیب
  • ناشناس ارسالی در

    هر روز بدتر از دیروز لعنت به این مملکت

  • علی ارسالی در

    علاوه بر پایین بودن سقف برداشت در دو روز آخر سال عابر بانکها اصلا موجوی نداشتند .! مردم سرگران عابر بانکها بودند و هیچ پولی برای برداشت موجود نبود و بانکها به جای اینکه پول نو عرضه کنند برعکس پول کهنه هم نداشتند معلومه که طبق روال پولهای نو را به دلالهای خوشون میفروشند به ما که نمیدهند ولی پول کهنه چرا نیست .!؟ هرچی دزده جمع شده تو بانکها .

  • ناشناس ارسالی در

    یه هفته هست عابر بانکهای شیراز شهرک سعدی اصلا پول نداره میزنه با عرض پوزش

  • ناشناس ارسالی در

    سلام
    مدتهاست سف انتقال پول 10 میلیون شده، قرن جدید اومده خبرهاتون مال کی هست؟؟

  • ناشناس ارسالی در

    یا موجودی ندارند یا اینترنت قطع است

  • علی ارسالی در

    بانکها نیاز به پاکسازی کامل دارد و تا زمانی که این مراکز مالی از وجود دزدها و دلالهای به ظاهر کارمند پاک نشود از این معضلات زیاد خواهیم . چطور میشود مغازه های دلالی خیابان .... پر از ده ها کارتن سکه های رایج و صدها بسته انواع اسکناسهای نو برای فروش به فیمتهای نجومی باشند و آنوقت بانکهای دولتی یک بسته اسکناس دست مردم نمیدهند .!؟ پس منبع دزدی خود بانکها هستند .

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها