|
کدخبر: 226525

روند نزولی قیمت سکه و طلا متاثر از کاهش نرخ دلار

در بازار ارز و طلای امروز شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰ قیمت دلار متشکل ، قیمت طلا و قیمت سکه پایین رفت.

بانک و بیمه روند نزولی قیمت سکه و طلا متاثر از کاهش نرخ دلار

 بازار متشکل امروز شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰ شاهد عقب نشینی قیمت دلار بود. دلار در بازار امروز ۱۷۸ تومان از ارزش خود را از دست داد و به لبه ی پرتگاه ۲۷ هزار تومان رسید. قیمت دلار در بازار متشکل امروز ۲۷ هزار و ۳۸ تومان بود.

قیمت درهم نزولی شد

قیمت درهم در بازار ارز امروز بر مدار نزول قرار گرفت. درهم امروز ۶۰ تومان پایین رفت و به ۸ هزار و ۲۰۰ تومان رسید. در شرایط کنونی در صورتی که درهم بالای خط ۸ هزار و ۲۰۰ تومانی باقی بماند، اسکناس آمریکایی بالای مرز ۳۰ هزار تومانی باقی خواهد ماند. از دست رفتن خط درهم ۸ هزار و۲۰۰ تومانی می تواند زمینه ساز برگشت دلار به کانال ۲۹ هزار تومانی شود. با ضرب کردن قیمت درهم در نرخ تبدیل درهم به دلار (۳.۶۷۳) عدد ۳۰ هزار و ۱۱۸ تومان به دست می‌آمد.

قیمت سکه و طلا پایین رفت

قیمت اونس طلا در بازار امروز بر مدار نزول قرار گرفت. این فلز گران بهای جهانی روز گذشته بعد از مدت ها تلاش مداوم بالاخره توانست خود را به بالای مرز هزار و ۸۰۰ دلار برساند. این فلز زرد رنگ امروز این مرز را از دست داد و بار دیگر به زیر هزار و ۸۰۰ دلار رفت. قیمت اونس طلا در بازار امروز ۱۷۹۹ دلار بود.

در بازار داخلی هم قیمت دو فلز زرد رنگ پایین رفت. قیمت طلا در بازار امروز ۸ هزار و ۳۰۰ تومان ارزان شد و به ۱ میلیون و ۲۹۰ هزار و ۸۰۰ تومان رسید. قیمت سکه نیز در بازار امروز ۱۵۰ هزار تومان کاهش را تجربه کرد و بر روی ۱۳ میلیون و ۱۱۵ هزار تومان قرار گرفت.

 

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها