|
کدخبر: 226513

۲۰۲۲ سال درخشش بیت کوین است؟

برخی از کارشناسان بازار آغاز رالی بیت‌کوین را در سه ‌ماهه اول سال ۲۰۲۲ پیش‌بینی کرده‌اند.

قیمت ارزهای دیجیتال همچنان در روندی نزولی ادامه می دهند و برخی از آلت‌کوین‌ها در ۲۴ساعته گذشته ضررهای قابل‌توجهی را ساعت ثبت کرده‌اند.

ارزهایی مانندShiba Inu ، Ethereum، Dogecoin و Solana ،bitcoin همگی تقریباً ۸ درصد کاهش یافته اند و جزء ضعیف ترین ارزها امروز شناخته شدند. بیت کوین حدود ۵ درصد سقوط کرد وبا رکورد قبلی خود حدود ۳۳.۵۰ فاصله دارد ، اما نسبت به سال های گذشته حدود ۶۲.۹۵ درصد افزایش یافته است.

نگرانی‌های تورمی و احساس کلی ترس در مورد آینده اقتصاد جهانی همچنان به کاهش قیمت بیت‌کوین و آلت‌کوین منجر شده است و در حال حاضر شاخص ترس و طمع کاملاً در منطقه ترس است که چند وقتی است در آن ناحیه جا خوش کرده است.

بااین‌وجود اما همچنان برخی تحلیلگران و کارشناسان از وقوع رالی جدید صحبت می‌کنند، درواقع مسیر مشخص است تثبیت بیت‌کوین بالای محدوده ۵۳٬۵۰۰ دلاری اما در شرایط فعلی زمان نیز تعیین‌کننده است.

کمتر از دو هفته به پایان سال میلادی مانده است و تحلیلگران تغییرات قیمت در این دو هفته را بسیار حائز اهمیت می‌دانند.برخی دیگر از کارشناسان بازار آغاز رالی بیت‌کوین را در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۲ پیش‌بینی کرده‌اند.

 

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر