|
کدخبر: 223451

افزایش قیمت طلا و سکه با اعلام ۲ خبر از مذاکرات

امروز ۱۵ آذر ۱۴۰۰ هم قیمت سکه و طلا در بازار بالا رفت و هم قیمت درهم گران شد.

بانک و بیمه افزایش قیمت طلا و سکه با اعلام ۲ خبر از مذاکرات

قیمت درهم امروز نسبت به روز گذشته ۷۰ تومان بالا رفت و با ۸ هزار و ۴۰۰ تومان مبادله شد.

قیمت سکه و طلا در بازار امروز

قیمت اونس طلا امروز در بازار جهانی طلا بر روی ۱۷۷۸ دلار بود. قیمت طلا ۱۸ عیار هم امروز نسبت به روز گذشته ۱۵هزار و ۴۰۰ تومان گران شد و با ۱ میلیون و ۳۱۹ هزار و ۶۰۰ تومان معامله شد. قیمت سکه هم امروز ۱۸۵ هزار تومان بر ارزش خود افزود. قیمت سکه امروز با ۱۳ میلیون و ۲۳۰ هزار تومان بسته شد.

صرافان امروز دلار را چند خریدند؟

قیمت دلار و یورو در صرافی ملی امروز دوشنبه ۱۵ اذر ۱۴۰۰ اعلام شد. بر این اساس قیمت خرید دلار آمریکا ۲۷¡۳۱۰ (بیست و هفصت هزارو سیصد و ده تومان) و قیمت فروش دلار آمریکا ۲۷¡۸۶۱ (بیست و هفت هزار و هشتصد و شصت و یک تومان) اعلام شد.همچنین براساس اعلام صرافی بانک ملی ایران قیمت خرید یورو ۳۱¡۴۰۶ (سی و یک هزار و چهارصد و شش تومان) و قیمت فروش یورو ۳۲¡۰۴۰ (سی و دو هزار چهل تومان) است.

خبر وزارت خارجه روسیه و آلمان در بازار ارز تهران

در بازار ارز اهران و در میان معامله گران امروز دو خبر از وزارت خارجه روسیه و آلمان برجسته بود. مسکو از دیدار «سرگئی ریابکوف» معاون وزارت خارجه روسیه و «کاظم جلالی» سفیر ایران خبر داد و اعلام کرد: طرفین وضعیت کنونی مذاکرات وین را بررسی کردند و عزم طرفین برای تمرکز بیشتر به‌منظور احیای توافق مورد تأکید قرار گرفت.

وزارت خارجه آلمان نیز اعلام کرد: پیشنهادات ایران در خصوص برنامه هسته‌ای غیرقابل قبول است.ما هنوز در مسیر دیپلماتیک هستیم، اما زمان رو به اتمام است.انتظار داریم ایران با پیشنهاد‌های واقع بینانه به مذاکرات بر سر برنامه هسته‌‎ای بازگردد.

 

منبع: اقتصاد نیوز
  • ناشناس ارسالی در

    امروز ۱۵ آذر که ا ونس جهانی حدود ۷ دلار کاهشی بوده. قیمت دلار فقط ۵۰ تا تک توما نی افزایش داشته . رئیس اتحادیه طلا طبق چه ملاک و مبنا و منطقی قیمت هر گرم طلا ر ا حدود ۲۲ هزار تومان افزایش داده؟؟؟!!!! !!!! کسی تو این مملکت خراب شده بر کار اتحادیه طلا هیچگونه نظارتی نداره؟؟؟؟؟؟

ارسال نظر