|
کدخبر: 217128

فوری / قیمت دلار تغییر کانال داد

قیمت دلار در بازار آزاد امروز روند کاهشی عصر دیروز را ادامه داد و به ۲۸ هزار و ۲۲۰ تومان رسید. ارز صرافی ملی امروز ۲۷ هزار و ۱۱۰ تومان اعلام شد.

قیمت دلار که در بازار چند روز گذشته روند افزایشی داشت عصر دیروز کاهش یافت و بقه ۲۸۵۰۰ تومان رسید. دلار در بازار آزاد امروز روند کاهشی ساعت‌های پایانی معاملات دیروز رو ادامه داد و با حدود ۳۰۰ تومان کاهش به ۲۸ هزار و ۲۲۰ تومان رسید.

قیمت دلار در صرافی ملی امروز ۲۷ هزار و ۱۱۰ تومان و در بازار متشکل ارزی ۲۶ هزار و ۸۶۹ تومان ثبت شد.

قیمت دلار در ۱۰۰ روز اول دولت رئیسی

دلار در ۱۰۰ روز ابتدایی آغاز به کار دولت رئیسی بالای ۱۰ درصد رشد کرد. بخش زیادی از این رشد نیز در یک ماه اخیر رخ داد.

دلار که در اواخر مهرماه در ابتدای کانال ۲۷ هزار تومانی قرار داشت، در روز ۲۲ آبان توانست به محدوده ۲۸ هزار و ۷۰۰ تومان نفوذ کند. این بالاترین قیمت دلار در یک سال گذشته و آخرین مرحله رشد این ارز پس از ۷ افزایش متوالی بود، چرا که در روز ۲۳ آبان، فروشنده‌ها دست بالاتر را در بازار به دست آوردند و توانستند قیمت اسکناس آمریکایی را ۲۰۰ تومان عقب‌تر ببرند.

ساعت ۳ بعدازظهر روز یکشنبه، دلار در بازار داخلی در محدوده ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان معامله می‌شد و معامله‌گران منتظر بودند که در صورت از دست دادن این محدوده، فروش‌های ارزی خود را بالا ببرند.

گفته می‌شود که در معاملات پشت خطی دیشب، دلار افت بیشتری را تجربه کرد و این مساله احتمال نزول این ارز در ابتدای روز جاری را برجسته می‌کند. با وجود افت روز یکشنبه، محاسبات نشان می‌دهد دلار در ۱۰۰ روز ابتدایی ریاست جمهور جدید ۶/ ۱۱ درصد افزایش قیمت را به ثبت رسانده است.

 

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها