|
کدخبر: 212990

پیش بینی مهم از آینده قیمت بیت کوین

این روزها همه وعده بیت‌کوین ۱۰۰ هزار دلاری می‌دهند اما باید توجه کرد که از لحاظ تاریخی بازار قبل از هر صعود یک اصلاح سخت را تجربه کرده است.

بیت کوین نسبت به دیروز بیش از نیم درصد ریزش کرده و در محدوده ۶۰ هزار دلار معامله می‌شود اما برخی پروژه‌هایی که پایه بازی و فناوری متاورس دارند رشد کردند.

امیر بیات، کارشناس بازار رمزارزها در رابطه با اتفاق مهم این روزهای بازار رمزارزها گفت: موضوع پذیرش فناوری متاورس توسط فیسبوک و حرکت جدی به سمت فناوری واقعیت مجازی یکی از مهم‌ترین اتفاقات بازار رمزارزها است. این خبر به نوعی پذیرش فناوری واقعیت مجازی و پروژه‌های رمزارزی است که روی این فناوری کار می‌کنند و به همین دلیل این پروژه‌ها در چند روز اخیر در بازار رمزارزها رشد کردند.

این کارشناس در رابطه با تاثیرات اقدام فیسبوک گفت: به نظم این اتفاق تاثر زیادی روی فناوری بلاکچین از جمله پروژه‌های gaming و NFT دارد. فیسبوک و زیرشاخه‌هایش کابران زیادی دارند و این اتفاق می‌تواند تاثیرات زیادی در آینده داشته باشد.

این کارشناس در رابطه با یک عامل مهم در روند بازار گفت: به نظرم اگر صندوق معامله SPOT بیت‌کوین تصویب شود بازار به شدت پامپ می‌شود چون این صندوق‌ها وظیفه دارند برای هر مشتری که ثبت سفارش می‌کند بیت‌کوین خریداری کنند و همین موضوع باعث افزایش تقاضای بیت‌کوین می‌شود. از طرفی این صندوق سرمایه‌های سنتی زیادی را جذب می‌کند. سرمایه‌هایی که مارکت‌کپ بازار در مقابلشان عدد زیادی نیست.

بیت‌کوین سقف تاریخی خود در محدوده ۶۴ هزار دلار را شکست اما به عقیده کارشناسان این سقف‌شکنی چندان قوی نبود.

امیر بیات در رابطه با احتمالات بازار گفت: به نظرم بازار روندی صعودی دارد اما محتمل می‌دانم که بازار قبل از رشد قراردادهای فیوچرز که معامله LONG باز کردند را لیکویید می‌کند.

این کارشناس در رابطه با فرصت خرید بازار گفت: به نظرم هر گونه ریزش بازار تا محدود ۵۰ یا حتی ۴۵ هزار دلار موقتی و فرصت خرید است اما اگر بازار محدوده ۴۵ هزار دلار را از دست بدهد احتمالا وارد یک دوره اصلاح زمان‎‌بر می‌شویم. ارزش بازار رمزارزها در محدوده ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد دلار قرار دارد و به نظرم امکان این وجود دارد که بازار در محدوده ارزش بازار ۳ هزار میلیارد دلار با یک مقاومت همراه است.

در نمودار ۴ ساعته بیت‌کوین کندل‌ها در اندیکاتور بولینگرباد از سقف کانال ریزش کردند و به نظر می‌رسد میانه کانال را هم از دست بدهند.

اندیکاتو مکدی هم در حال صدور سیگنال فروش است و احتمالا به بازار اصلحی موقتی و کوتاه‌مدت داشته باشد.

همانطور که بازار در ۵۰۰ روز گذشته توانسته ۲۶۰۰ درصد رشد کند الان هم اصلاح ۴۰ تا ۵۰ درصدی برای بازار محتمل است اما کارشناسان هر گونه اصلاحی را فرصت خرید می‌دانند.

 

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها