|
کدخبر: 212988

جدیدترین قیمت ارزهای دیجیتالی در بازار (۹ آبان)

قیمت انواع ارز‌های شاخص دیجیتالی امروز در روند معاملات در بازار‌های تجارت دیجیتال بین‌المللی تغییراتی را تجربه کرد.

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتالی در حال حاضر ۲ هزار و ۶۲۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۱.۴۵ درصد کمتر شده است. در حال حاضر ۴۵ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتالی در اختیار بیت کوین و ۱۷ درصد در اختیار اتریوم است.

گفتنی است، سران کشورهای عضو گروه ۲۰ در حاشیه اجلاس خود در ایتالیا سر تصویب حداقل نرخ مالیات جهانی بر درآمد شرکت های بزرگ بین المللی توافق کردند.

انتظار می رود این افزایش نرخ مالیاتی به ۱۵ درصد به تدریج باعث افزایش ترغیب شرکت های بزرگ به استفاده از رمزارزها با هدف فرار مالیاتی شود. بر این اساس احتمالا کشورهای توسعه یافته در نتیجه این طرح بتوانند درآمدهای مالیاتی خود را حدود ۱۵۰ میلیارد دلار بیشتر کنند.

بیت کوین

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۱.۱۵ تریلیون دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۲.۴۱ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

اتریوم

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۴۹۳.۰۳ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۸.۳۹ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

بایننس کوین

بایننس کوین با نماد اختصاری BNB یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۸۱.۸۸ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۳.۰۱ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر