|
کدخبر: 212066

جهش خیره کننده این رمزارز!

ارز دیجیتال شیبا دوباره رشد کرد و حالا در رتبه هشتم مارکت‌کپ بازار رمزارزها معامله می‌شود.

این روزها آدرس کیف پول شخصی ناشناس در فضای مجازی دست به دست می‌شود که بیش از ۱/۵۵ میلیارد دلار ارز دیجیتال شیبا خریداری کرده و به نظر می‌رسد این فرد ناشناس یک هولدر بزرگ ارز دیجیتال شیبا است.

این فرد ۴۴ بار شیبا خریده است و مجموع دارایی او در ارز دیجیتال شیبا به ۵/۵ میلیارد دلار می‌رسد.

حالا بسیاری از کاربران می‌پرسند آیا بازار شیبا آنقدر نقدینگی دارد که در صورت فروش این مقدار ارز توسط این فرد ناشناس بتواند بازار را سرپا نگه دارد؟

به گزارش برخی شرکت‌های تحلیل داده این فرد ناشناس در آگوست سال ۲۰۲۰ توکن شیبا خریداری کرد و آن زمان فقط ۳۴۰۰ دلار برای شیبا هزینه کرد.

قیمت شیبا نسبت به سال ۲۰۲۰ رشد خیلی زیادی کرده و این هولدر با خریدهای ارز دیجیتال خود در ماه آگوست به یک میلیاردر ارز دیجیتال تبدیل شده است.

ارزش بازار ارز دیجیتال شیبا به شدت افزایش پیدا کرده و به ۴۰ میلیارد دلار رسیده است. افزایش هزار درصدی ارزش بازار شیبا باعث شده که او حتی دوج‌کوین را پشت سر بگذارد.

بسیاری عقیده دارند رشد قیمت شیبا در چند روز گذشته باعث شده تا دوج‌کوین هم رشد کند. دوج‌کوین نسبت به ۲۴ ساعت گذشته حدود ۲۵ درصد رشد کرده است.

رسانه‌های خارجی عقیده دارد رشد شیبا سه دلیل دارد. افزایش دسترسی مردم به شیبا در صرافی‌های بزرگ، راه‌اندازی پروژه NFT خود و افزایش علاقه به این ارز در معاملات آتی سه دلیلی است که شیبا حرکت صعودی گسترده‌ای انجام داده است.

اگرچه شیبا رشد خود را شروع کرده است اما قیمت دوج‌کوین هنوز به اندازه شیبا رشد نکرده است.

 

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها