|
کدخبر: 201202

سیگنال معامله گران بازار ارز برای کاهش قیمت دلار

دیشب برخی بازیگران ارزی در معاملات پشت خطی نشان دادند که تمایلی برای رفتن به سوی حمایت ۲۷ هزار تومانی را ندارند.صحبت های معامله گران نشان می دهد که انتظارات نزولی در بازار بیشتر شده است.

امروز معامله گران یک بار دیگر دو نقطه حمایتی در بازار ارز را مورد آزمون قرار خواهند داد. اولین نقطه ۲۷ هزار تومان است که دلار در صورت از دست دادن آن، به سوی نقطه حمایتی ۲۶ هزار و ۸۰۰ تومان حرکت خواهد کرد.

در هفته های اخیر، اسکناس آمریکایی به زیر محدوده ۲۶ هزار و ۸۰۰ تومان نرفته است و شکست این نقطه، مجوز فروش را برای معامله گران بیشتری صادر خواهد کرد. در صورتی که دلار به زیر نقطه یاد شده نرود، احتمال برگشت به سوی دو نقطه ۲۷ هزار و ۳۰۰ و ۲۷ هزار و ۸۰۰ تومان زیاد خواهد شد. رفت و برگشت دلار در هفته های اخیر در دامنه ۲۶ هزار و ۸۰۰ تا ۲۷ هزار و ۸۰۰ تومان بارها صورت گرفته است. 

صحبت های معامله گران نشان می دهد که انتظارات نزولی در بازار بیشتر شده است. به نظر می رسد مجموع اخبار سیاسی روزهای اخیر، برخی معامله گران را به این نتیجه رسانده است که ممکن است، به زودی مذاکرات هسته ای از سر گرفته شود. این موضوع موجب شده است که معامله گران در خرید ارز احتیاط کنند. با این حال، همانطور که بازار با چند خبر مثبت در مسیر نزولی قرار گرفت، با تغییر جو اخبار به سرعت می تواند در جهت صعودی قرار بگیرد.

علامت پشت خطی به قیمت دلار

دیشب برخی بازیگران ارزی در معاملات پشت خطی نشان دادند که تمایلی برای رفتن قیمت دلار به سوی حمایت ۲۷ هزار تومانی را ندارند. در ساعات پایانی روز گذشته، دلار توانست افت قیمتی بعدازظهر را جبران کند و به سوی محدوده ۲۷ هزار و ۳۰۰ تومانی قدم بگذارد. اما با شروع معاملات نقدی در روز جاری، ممکن است روند نزولی از سر گرفته شود.

 

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر