|
کدخبر: 191963

سیگنال مثبت کابینه جدید به بازار طلا و دلار

امروز چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ فهرست وزرای پیشنهادی سید ابراهیم رئیسی به مجلس شورای اسلامی تقدیم شد.اما اولین معاملات ارز صبح امروز تحت تاثیر این معرفی چه واکنشی از خود نشان داد؟

بانک و بیمه سیگنال مثبت کابینه جدید به بازار طلا و دلار

امروز ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ فهرست وزرای پیشنهادی حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور، تقدیم مجلس شورای اسلامی شد. سید احسان خاندوزی به عنوان گزینه پیشنهادی برای وزارت اقتصاد و دارایی مطرح شده است.

واکنش بازار ارز به معرفی کابینه

در شروع معاملات بازار امروز قیمت خرید دلار آمریکا در صرافی ملی که تابلو صرافی ها را نمایندگی می کند ۲۵¡۲۶۹ (بیست وپنج هزار دویست و شصت و نه تومان) و قیمت فروش دلار آمریکا ۲۵۷۸۰ (بیست و پنج هزار و هفتصد و هشتاد تومان) اعلام شد. همچنین براساس اعلام صرافی بانک ملی ایران قیمت خرید یورو ۲۹۷۰۹ (بیست و نه هزار هفتصد و نه تومان) و قیمت فروش یورو ۳۰۳۱۰ (سی هزار و سیصد و ده تومان) است.

همچنین قیمت دلار و یورو صرافی ملی در نیمه روز باز هم پیشروی کرد. قیمت خرید دلار آمریکا ۲۵¡۴۹۰(بیست وپنج هزار و چهارصد و نود تومان) و قیمت فروش دلار آمریکا ۲۶۰۰۴(بیست و شش هزار و چهار تومان) اعلام شد.

همچنین براساس اعلام صرافی بانک ملی ایران قیمت خرید یورو ۲۹۸۰۸(بیست و نه هزار و هشتصد و هشت تومان) و قیمت فروش یورو ۳۰¡۴۱۱ (سی هزار و چهارصد و یازده تومان) است.

اولین قیمت معاملاتی دلار در بازار آزاد ۲۶۴۶۰ (بیست و شش هزار و چهارصد و شصت ) تومان گزارش شد.

دلار در بازار متشکل هم ۲۵۶۹۹ (بیست و پنج هزار و ششصد و نود و نه ) قیمت خورد که نسبت به روز قیل افزایش ۴۴۳ تومانی داشته است.

قیمت یورو در بازار آزاد امروز نسبت به روز سه شنبه ۴۱۵ تومان بالا رفت و ۳۰۹۹۵ (سی هزار و نهصد و نود و پنج ) تومان معامله شد.

قیمت طلا هم امروز با رشد همراه شد. این فلز گران بها در بازار امروز به ۱۱۰۱۹۰۰ (یک میلیون و یکصد و یک هزار و نهصد ) تومان رسید که نسبت به دو روز قبل افزایش ۱۷۰۰ ( هزار و هفتصد ) تومانی داشته است.

قیمت هر قطعه سکه امامی امروز ۲۲۰ هزار تومان بالا رفت و با قیمت ۱۱۵۲۰۰۰۰ (یازده میلیون و پانصد و بیست هزار) تومان معامله شد.

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها