|
کدخبر: 191909

تلاش بیت کوین برای تثبیت کانال جدید

در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی شاهد آن بودیم که بیت کوین تلاش کرد تا حضور خود در کانال ۴۶ هزار دلاری را تثبیت کند.

اقتصاد تلاش بیت کوین برای تثبیت کانال جدید

در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی قیمت بیت کوین تغییر چندانی را نسبت به روز گذشته به ثبت نرساند و فقط ۰.۴ درصد رشد کرد.

هم اکنون این ارز مجازی ۴۶ هزار و ۱۵۰ دلار دست به دست می‌شود و در واقع تلاش شده که قیمت بالای ۴۶ هزار دلار برای پادشاه ارزهای مجازی تثبیت شود. این قیمت البته نسبت به هفته پیش ۲۲ درصد رشد کرده و ارزش کل بازار بیت کوین را به ۸۶۸ میلیارد دلار رسانده است.

در ۲۴ ساعت گذشته ۷۵۷ هزار بیت کوین به ارزش ۳۵ میلیارد دلار در بازار جهانی جابجا شده و تعداد بیت کوین‌های جهان هم امروز به ۱۸ میلیون و ۷۸۲ هزار و ۷۵۶ عدد رسیده است.

اتریوم هم ۲.۷ درصد بالا رفت و ۳۲۲۵ دلار در حال معامله است.

یکی از شگفتی‌های امروز باینانس کوین بود که توانست با ۸.۷ درصد رشد به قیمت ۳۸۷ دلار برسد. این ارز همچنین جایگاه سومین ارز مجازی را امروز از آن خود کرد. بیشترین رشد امروز مربوط به کاردانو بود که ۱۹ درصد بالا رفت و در حال حاضر ۱.۷۷ دلار خرید و فروش می‌شود. ریپل نیز ۹.۵ درصد رشد کرد و دوج کوین ۴.۷ درصد مثبت شد و به ترتیب ۸۹ سنت و ۲۶ سنت خرید و فروش شدند.

به طور کلی ارزش بازار جهانی ارزهای مجازی امروز ۲.۴ درصد رشد کرد و به ۱۹۱۲ میلیارد دلار رسید. تعداد ارزهای مجازی جهان هم رقم ۱۱ هزار و ۲۱۳ نوع را به ثبت رساند و در این بازار طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۹ میلیارد دلار هم حجم خورده است.

منبع: فارس

ارسال نظر