|
کدخبر: 187709

چگونه در ایران با پی پال خرید کنیم؟

پی پال دارای مزایایی است که مشتریان و کسب و کارها را بیش از پیش به سمت استفاده از خدمات این شرکت کشانده و در ادامه در مورد آنها می‌خوانید.

بانک و بیمه چگونه در ایران با پی پال خرید کنیم؟

پی پال روزبه‌روز در حال گسترش قلمروی حکمرانی خود در حوزه پرداخت دنیاست و به واسطه همین محبوبیت، سایت‌های فروشگاهی و خرده‌فروشی‌های زیادی به پشتیبانی از این سیستم برای پرداخت‌های خود رو می‌آورند. پی پال در حال حاضر بیش از ۲۹۰ میلیون کاربر در اختیار دارد و این آمار بسیاری از فروشگاه‌ها را وسوسه کرده تا خرید با پی پال را برای تمامی مشتریان خود در سراسر دنیا فراهم کنند.

برخی کاربران نگران امنیت روش‌های پرداخت حین خرید هستند زیرا برخی سایت‌ها می‌توانند بدون اطلاع از شما پول را از حساب کسر کرده و معاملات غیرمجاز انجام دهند. پی پال مطمئن‌ترین راه برای نقل و انتقال آنلاین پول بدون انتشار هرگونه اطلاعات در مورد اکانت شما است.

این سایت بسیار کارپسند و طرز کار با آن آسان است، شما می‌توانید برای خرید از صدها فروشگاه آنلاین و دریافت یا انتقال پول از یک حساب به حساب دیگر از حساب PayPal استفاده کنید. همچنین پی پال دارای اپلیکیشنی است که با نصب آن به راحتی می‌توانید هرجا که هستید بدون نیاز به لپ تاپ نیز فرآیند خرید خود را تکمیل کنید.

به جز این موارد، پی پال دارای مزایایی است که مشتریان و کسب و کارها را بیش از پیش به سمت استفاده از خدمات این شرکت کشانده و در ادامه در مورد آنها می‌خوانید:

مزایای خرید با پی پال

  • امنیت
  • پشتیبانی از ارزهای دیجیتال
  • تخفیف و طرح‌های ویژه برای مشتریان وفادار
  • امکان تراکنش‌های موبایلی
  • کاربرپسند بودن و سهولت استفاده
  • پشتیبانی از 25 ارز جهانی
  • خرید از اکثر سایت‌های اینترنتی
  • سرعت بالای انجام تراکنش‌ها
  • انتقال سریع پول به افراد و شرکت‌های مستقر در خارج از کشور

نحوه خرید آنلاین با پی پال

برای خرید آنلاین از خرده‌فروشی‌های سراسر دنیا می‌توانید از پی پال استفاده کنید. پی پال در بیش از ۲۰۰ کشور دنیا در دسترس است و می‌تواند پرداخت شما را به ۲۵ ارز مختلف انجام دهد. روند کار پی پال اینگونه است که ابتدا اکانت پی پال یا حساب کاربری خود را به وسیله ایمیل می‌سازید. سپس آن را به صورت اینترنتی شارژ و در خریدهای آتی استفاده می‌کنید.

نیک-پرداخت۲

تقریبا اکثر سرویس‌هایی که برای کارهای روزمره استفاده می‌شود، در پی پال رایگان است. با این حال سرویس‌هایی هم وجود دارند که فقط با پرداخت کارمزد پی پال قابل استفاده هستند. ایجاد یک حساب کاربری پی پال، چه برای اشخاص و چه برای کسب و کارها، رایگان است. اما اگر بخواهید از طریق پی پال پول ارسال کنید، باید مقداری کارمزد هم پرداخت کنید. اگر از کاربران ساکن خارج از کشور هستید یا شماره حساب بانکی خارجی دارید می‌توانید مراحل زیر را بپیمایید.

  • یک حساب پی پال در سایت این شرکت ایجاد کنید و آن را به یک روش پرداخت مانند کارت‌های بانکی، کارت اعتباری یا کارت بدهی خود لینک دهید. این کار که به اصطلاح وریفای کردن نام دارد، طی آن پی پال از شما می‌خواهد تا یک کارت بانکی معتبر را به حساب پی پال خود متصل کنید.
  • هنگامی که در فروشگاه آنلاین محصول خود را انتخاب کردید، کافی است به دنبال دکمه پرداخت با پی پال باشید.
  • برای پرداخت وارد اکانت پی پال خود شوید و تنها با یک ایمیل و رمز عبور روش پرداخت خود را انتخاب کنید.
  • در این مرحله اگر حساب شما شارژ دارد که می‌توانید خرید را نهایی کنید. اما در غیر این صورت با افزایش اعتبار کیف پول خود را شارژ کنید.
  • افزودن کارت بانکی یا اعتباری به کیف پول ساده است. روی دکمه Paypal یا پرداخت با پی پال بزنید و اطلاعات مالی و شماره کارت خود را وارد کنید.
  • پرداخت آنلاین از این ساده‌تر نمی‌شود!

نیک-پرداخت3

راه‌حل مشکلات خرید با پی پال برای ایرانیان

 اما از آنجایی که امکان افتتاح حساب پی پال به سادگی برای کاربران ایرانی به دلیل تحریم‌ها وجود ندارد، شاید در مرحله قبلی با موانعی مواجه شوید. پی پال از هیچ یک از بانک‌های ایرانی پشتیبانی نمی‌کند، انجام مراحل بالا فقط برای اشخاصی مناسب است که خارج از مرزهای ایران فعالیت می‌کنند. اولین مسئله‌ای که یک شخص در ایران برای استفاده از پی پال با آن رو‌به‌رو می‌شود، تحریم است. متاسفانه پی پال در ایران به دلیل تحریم‌ها فعالیت رسمی ندارد و ایرانیان نمی‌توانند به راحتی اکانت پی پال بسازند و استفاده کنند.

بنابراین فریلنسرها و اشخاصی که برای کارفرماهای خارجی، پروژه انجام می‌دهند یا شرکت‌های ایرانی که سرویس‌های بین‌المللی ارائه می‌دهند، نیاز به پلتفرم مطمئن و شناخته‌شده‌ای مانند پی پال دارند. با این حال استفاده از پی پال برای مردم کشور ما دشوار شده است. ولی کار به همین جا ختم نمی شود و هستند سایت‌هایی که خدمات پی پال برای کاربران ایران را شدنی کرده‌اند. یکی از این سایت‌ها نیک پرداخت است که با سابقه و تجربه‌ای که در زمینه پرداخت‌های ارزی آنلاین دارد، بهترین گزینه برای انجام خدمات پی پال است. به عنوان مثال اگر قصد خرید از سایتی را دارید که از درگاه پی پال پشتیبانی می‌کند، نیک پرداخت پرداخت ارزی آن را با ریال و در کمترین زمان ممکن برای شما انجام می‌دهد.

نیک پرداخت، راهکار امن پرداخت‌های ارزی

اگر در داخل کشور قصد خرید با پی پال یا شارژ حساب پی پال را دارید، می‌توانید روی خدمات نیک پرداخت حساب کنید. در صورت تمایل به ثبت سفارش با مبلغ بالا حتما از قبل با بخش فروش هماهنگ کنید و از مشورت کارشناسان در خصوص نحوه احراز هویت، کارمزدها و شرایط ریفاند شدن مبلغ مطلع شوید.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها