|
کدخبر: 169192

قیمت ارز در بازار متشکل + جدول

امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ شکاف نرخ دلار و یورو در بازار آزاد و سنا کاهش نسبی یافت.

بانک و بیمه قیمت ارز در بازار متشکل + جدول

امروز با ادامه روند کاهشی قیمت دلار در بازار متشکل ارزی قیمت این ارز به ۲۳ هزار تومان نزدیک شده است. در صورتی که این روند ادامه داشته باشد و نرخ دلار در بازار متشکل از ۲۳ هزار تومان پایین‌تر رود می‌تواند یک سیگنال کاهشی به بازار آزاد باشد.

در معاملات روز چهارشنبه حجم عرضه دلار در بازار متشکل بالای متوسط ۲۷ روز کاری که پشت سرگذاشتیم قرار داشت و روند افزایشی را می‌پیمود، اما عرضه یورو افت کرد و زیر متوسط ۲۷ روز کاری که پشت سرگذاشیم باقی ماند.

دلار متشکل، آزاد و سنا

متوسط قیمت دلار متشکل در معاملات روز چهارشنبه نسبت به روز گذشته ۸۶ تومان کاهش یافت و روی ۲۳ هزار و ۲۲ تومان قرار گرفت. قیمت دلار در سامانه سنا ۱ تومان رشد کرد و روی ۲۳ هزار و ۲۶۱ تومان ایستاد. دلار بازار آزاد با ۵۰ تومان کاهش نسبت به روز گذشته روی ۲۳ هزار و ۶۵۰ تومان قرار گرفت. بر این اساس نرخ دلار بازار آزاد با سامانه سنا ۳۸۹ تومان معادل ۱.۷ درصد اختلاف داشت. اندازه این شکاف در روز گذشته ۱.۹ درصد بود. در نتیجه اندازه شکاف قدری کوچک شد.

بازار+متشکل+جدول

عرضه دلار متشکل

حجم عرضه دلار متشکل نسبت به روز گذشته ۱۹ تومان افزایش یافت و روی ۶ میلیون و ۴۰۶ هزار قرار گرفت. متوسط حجم مبادلات در ۲۷ روز کاری که پشت سر گذاشتیم ۴ میلیون و ۳۷۹ هزار محاسبه می‌شود. در نتیجه حجم مبادلات بالای متوسط ۲۷ روز کاری که پشت سرگذاشتیم قرار می‌گیرد.

یورو متشکل، آزاد و سنا

نرخ متوسط یورو مشتکل در معاملات روز چهارشنبه نسبت به روز گذشته ۵۴ تومان کاهش یافت و روی رقم ۲۷ هزار و ۷۰۹ تومان قرار گرفت. نرخ یورو در سامانه سنا ۵۱ تومان افت کرد و روی ۲۷ هزار و ۹۲۶ تومان ایستاد. قیمت یورو در بازار آزاد ۱۷۲ تومان کاهش یافت و روی ۲۸ هزار و ۵۵۲ تومان قرار گرفت. بر این اساس یورو بازار آزاد با سامانه سنا ۶۲۶ تومان معادل ۲.۲ درصد اختلاف داشت. اندازه این شکاف در روز گذشته ۲.۶ درصد بود. بر این اساس اندازه شکاف قدری کوچک شد.

عرضه یورو متشکل

حجم مبادلات یورو نسبت به روز گذشته ۴۰ درصد افت کرد و روی ۸۹۵ هزار و ۳۰۰ قرار گرفت. متوسط حجم مبادلات در ۲۷ روز کاری که پشت سرگذاشتیم ۱ میلیون و ۶۰۵ هزار به دست می‌آید. بر این اساس حجم مبادلات یورو زیر متوسط ۲۷ روز کاری که پشت سر گذاشتیم قرار می‌گیرد.

بازار+متشکل+جدول۱

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها