|
کدخبر: 160095

پیش‌ بینی قیمت دلار برای امروز (۲۴ اسفند)

یک فعال بازار دلار و ارزهای شاخص، نوسانات احتمالی نرخ هر دلار آمریکا در روند معاملات امروز بازار را پیش‌بینی کرد.

بانک و بیمه پیش‌ بینی قیمت دلار برای امروز (۲۴ اسفند)

کاووس آزادمنش در تشریح پیش‌بینی قیمت هر دلار آمریکا در روند معاملات بازار امروز، اظهار کرد: ارائه اطلاعات جدید از سوی وزیر امور خارجه ایالات متحده آمریکا در خصوص رفع نشدن تحریم‌های اقتصادی علیه ایران در آینده نزدیک باعث شده تا گمانه‌زنی فعالان اقتصادی در خصوص احتمال کاهش نرخ ارزهای شاخص همچون دلار، تا حد زیادی زیر سوال برود.

وی افزود: تکذیب اخباری که در خصوص احتمال رفع توقیف منابع مالی و اعتباری ایران در ایالات متحده منتشر شده بود، نیز باعث شد تا پالس‌های مثبتی که پیش تر از سوی طرفین برجام به بازار ارز تزریق شده بود، خنثی شود و جریان کاهشی نرخ دلار در روند معاملات بازار متوقف شود.

این فعال بازار دلار و ارزهای شاخص خاطرنشان کرد: دلار در پایان روز گذشته با قیمتی در حدود ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان به فروش رسید و به نظر می‌رسد با توجه به جو سیاسی حاکم بر معاملات بازار، در روز جاری شاهد لمس کانال ۲۵ هزار تومان توسط دلار باشیم.

توجه: این گفت‌وگو حاوی هیچ توصیه‌ای برای هر گونه تصمیم مبنی بر خرید یا فروش در روند معاملات بازار ارز و دلار نیست و مسئولیت هرگونه خرید و فروش در این بازارها برعهده سرمایه‌گذاران است.

 

منبع: ایمنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها