|
کدخبر: 157809

معضل جدید در بازار سکه و طلا! + آخرین قیمت ها

کشتی آرای گفتت: متاسفانه امسال برای بازار نوروزی نه تنها تقاضا افزایش نداشته بله با کاهش نیز مواجه است. چراکه قیمت طلا و سه امسال نسبت به سال گذشته افزایش شدیدی داشته به همین دلیل هم تقاضا کاهش پیدا کرده است.

بانک و بیمه معضل جدید در بازار سکه و طلا! + آخرین قیمت ها

محمد کشتی آرای در مورد وضعیت بازار طلا و سکه اظهار کرد: چند روزی است که قیمت طلا و سکه تقریبا ثابت است حتی به مقدار کمی کاهش پیدا کرده و هیچ افزایش قیمتی را نداشتیم. برای مثال نیم سکه ۱۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۵۰ هزار تومان و ربع سکه نیز ۵۰ هزار تومان کاهش قیمت داشته است.

وی با اشاره به نرخ روز طلا و سکه تصریح کرد: قیمت تمام سکه بهار آزادی طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان، تمام سکه طرح جدید ۱۱ میلیون تومان، نیم سکه ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان، سکه‌های یک گرمی بانک مرکزی ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز یک میلیون و ۶۴ هزار و ۵۰۰ تومان است.

نایب رییس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر در پاسخ به سوالی در مورد تاثیر تصویب یا عدم تصویب FATF بر بازار طلا و سکه گفت: چند سالی است که موضوع FATF مطرح است اما تا تصویب یا رد نشود تاثیری از آن بر بازار طلا مشخص نخواهد شد. تاثیر آن بعد از تصویب یا رد نیز به شرایط بستگی دارد.

وی همچنین افزود: متاسفانه امسال برای بازار نوروزی نه تنها تقاضا افزایش نداشته بله با کاهش نیز مواجه است. چراکه قیمت طلا و سکه امسال نسبت به سال گذشته افزایش شدیدی داشته به همین دلیل هم تقاضا کاهش پیدا کرده است.

 

منبع: ایلنا

ارسال نظر