|
کدخبر: 149917

رونمایی از نسخه جدید همراه بانک سینا

به جهت کمک به کاهش مراجعات حضوری مشتریان و انجام سریع، امن و آسان خدمات بانکی مدنظر آنها، امکان فعال‌سازی و بازیابی نام کاربری و رمز عبور نرم افزارهای اینترنت بانک و همراه بانک سینا به صورت غیر حضوری فراهم شده است.

بانک و بیمه رونمایی از نسخه جدید همراه بانک سینا

این اقدام در راستای افزایش قابلیت‌ها و بهینه‌سازی خدمات قابل ارائه در همراه بانک سینا جهت گوشی‌های اندروید صورت گرفته است.

از جمله تغییرات ایجاد شده می‌توان به اضافه شدن گزینه «بابت» در زمان انتقال وجه پایا و ساتنا و جایگذاری خودکار تاریخ انقضا در مشخصات کارت اشاره نمود.

نسخه جدید همراه بانک سینا از وبسایت بانک به نشانی https: //www.sinabank.ir قابل دسترس است. گفتنی است به جهت کمک به کاهش مراجعات حضوری مشتریان و انجام سریع، امن و آسان خدمات بانکی مدنظر آنها، امکان فعال‌سازی و بازیابی نام کاربری و رمز عبور نرم افزارهای اینترنت بانک و همراه بانک سینا به صورت غیر حضوری فراهم شده است.

بر این اساس، دارندگان شماره مشتری در بانک سینا می‌توانند به صورت غیر حضوری نسبت به ثبت نام جهت فعالسازی سامانه‌های مذکور یا بازیابی نام کاربری و رمز عبور خود اقدام نمایند. برای استفاده از این امکان، مشخصات متقاضی شامل کدملی و شماره موبایل وی باید در سیستم بانک ثبت شده باشد.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر