|
کدخبر: 139030

افزایش سقف انتقال وجه کارت به کارت در بانک سینا

به منظور کاهش مراجعات حضوری به شعب و کمک به مدیریت، کنترل و پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا و رعایت محدودیت‌های ایجاد شده در کشور، سقف انتقال وجه کارت به کارت درون بانکی و شتابی از طریق درگاه‌های غیرحضوری بانک سینا افزایش یافت.

با توجه به تعطیلی کسب و کارها در روزهای جاری و تاکید بر کاهش مراجعات حضوری به دلیل محدودیت‌های کرونایی، سقف انتقال وجه کارت به کارت درون بانکی و شتابی از طریق درگاه‌های غیرحضوری و خودپردازهای بانک سینا به ۱۰۰ میلیون ریال در شبانه روز افزایش یافت.

همچنین به جهت تسهیل در استفاده از درگاه‌های غیرحضوری، تمامی کارت‌های بانک سینا که تا پایان سال منقضی می‌شوند، به صورت خودکار برای یک سال دیگر تمدید خواهد شد

بانک سینا با هدف همراهی با سیاست‌های پیشگیرانه شیوع کرونا در کشور، امکان فعالسازی نرم افزار موبایل بانک و اینترنت بانک و بازیابی رمز عبور این سامانه‌ها را به صورت غیرحضوری نیز فراهم ساخته است که متقاضیان برای استفاده از این امکان، باید د دارای شماره مشتری در بانک سینا بوده و مشخصات آنها شامل کدملی و شماره موبایل در سیستم بانک ثبت شده باشد. ضمن آنکه مشتری باید رمز دوم یکبار مصرف را برای کارت خود فعال و نرم افزار رمزساز ارس را نیز نصب و راه‌اندازی کرده باشد.

مشتریان گرامی می‌توانند با مراجعه مستقیم به وبسایت بانک سینا به نشانی https: //www.sinabank.ir و کلیک بر روی منوی اینترنت بانک، مراحل ثبت نام یا دریافت رمز عبور را انجام دهند.

 

ارسال نظر