|
کدخبر: 140963

متقاضیان وام ودیعه مسکن دانشجویی بخوانند

صندوق رفاه دانشجویان برای کاهش مشکلات ناشی از مراجعه به بانک و معرفی ضامن در نیم‌امسال، وام ودیعه مسکن متأهلی را از طریق خود این صندوق پرداخت خواهد کرد.

بانک و بیمه متقاضیان وام ودیعه مسکن دانشجویی بخوانند

صندوق رفاه دانشجویان مهلت ثبت‌نام وام‌های دانشجویی را که پیش از این در بخشنامه‌ای نیم‌سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۰_۱۳۹۹ اعلام کرده بود، یک ماه دیگر تمدید کرد.

صندوق رفاه دانشجویان اعلام کرد: با در نظر گرفتن وضعیت حضورِ کارکنانِ دانشگاه‌ها در شرایط ناشی از تشدید شیوع کرونا و تعطیلی آموزش حضوری بسیاری از دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و همچنین در راستای حمایت بیشتر از دانشجویان و رفع مشکلات آنان به‌دلیل عدم حضور در دانشگاه‌ها، مهلت ثبت‌نام وام‌های دانشجویی تا تاریخ ۱۵ دی‌ماه ۱۳۹۹ تمدید شد.

همچنین صندوق رفاه دانشجویان برای حمایت بیشتر از دانشجویان مشمول دریافت وام ودیعه مسکن و بهره‌مندی حداکثری آنان از این وام و کاهش مشکلات ناشی از مراجعه به بانک و معرفی ضامن در نیم‌امسال، وام ودیعه مسکن متأهلی را از طریق خود این صندوق پرداخت خواهد کرد.

صندوق رفاه دانشجویان در انتهای بخشنامه تمدید مهلت ثبت‌نام وام‌ها، از دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی درخواست کرد تا نکات مندرج در بخشنامه در اسرع وقت و با قید اولویت و فوریت به اطلاعِ دانشجویان گرامی رسانده شود و نسبت به ارسال لیست‌های وام در مدت زمان ذکرشده تسریع گردد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر