|
کدخبر: 140053

جزییات تسهیلات جدید برای دانشجویان و اساتید + لینک ثبت‌‌ نام

در سال ۱۴۰۰، اعتبار پژوهشی خیام نیشابوری را به اساتید عضو هیات علمی دانشگاه‌ها و همچنین دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی اعطا می‌شود.

آموزشی جزییات تسهیلات جدید برای دانشجویان و اساتید + لینک ثبت‌‌ نام

کلید دسترسی به دانش روز جهان برای پژوهش و تحقیق ترجمه آن علم و دانش است. به عبارتی ترجمه از زبانی به زبان دیگر احتمالا پیچیده‌ترین فعالیت و دشوارترین بازی فکری است که تاکنون تکامل عالم هستی تولید کرده است.

در دو دهه اخیر تلاش زیادی در زمینه رونق پژوهش و دانش در کشور انجام شده است و خوشبختانه توانسته‌ایم به کمک تلاش پژوهشگران دانشگاه‌ های سراسر کشور، به رتبه ۱۵ جهان از نظر تولید علم (رده‌بندی اسکوپوس سال ۲۰۱۹) برسیم.

در سال ۱۴۰۰، اعتبار پژوهشی خیام نیشابوری را به اساتید عضو هیات علمی دانشگاه‌ها و همچنین دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی اعطا می‌شود. افراد واجد شرایط استفاده از این اعتبار پژوهشی می‌توانند به مدت ۱۵ ماه (از ابتدای دی ۹۹ تا انتهای اسفند ۱۴۰۰) از تسهیلات مالی در برون‌سپاری ترجمه و ویرایش مستندات علمی و مقالات خود برخوردار شوند.

جزییات بیشتر درباره‌ی این گرنت پژوهش

در این دوره از اهدای گرنت پژوهشی خیام نیشابوری، به واجدین شرایط از میان اعضای هیات علمی و دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی، حمایت پژوهشی به عمل می‌آید. این عزیزان می‌توانند در بازه ۱ دی ۱۳۹۹ تا ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ مطابق جزییات جدول زیر از این حمایت برخوردار شوند.

متقاضیان استفاده از این تسهیلات، می‌بایست از ۱۶ تا ۲۵ آذر (مصادف با روز دانشجو تا روز پژوهش)، با مراجعه به نشانی https: //tarjomic.com/grant برای برخورداری از این گرنت ثبت‌نام نمایند.

 

 

ارسال نظر