|
کدخبر: 136284

ساعت کاری بانک ها در هفته محدودیت های کرونایی

در پی آغاز تعطیلات دو هفته‌ای از امروز، لازم است بدانید که بانک‌ها و صرافی‌های سراسر کشور تعطیل نمی‌شوند و همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

با تعطیلی دو هفته‌ای در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، فعالیت‌های مردم، صنوف، فعالان اقتصادی و...، متوقف یا محدود شده است که در این بین بررسی فعالیت بانک‌ها به عنوان مکانی حائز اهمیت برای مردم در زمینه امور اقتصادی آن‌ها در این روزها نشان می‌دهد که هم بانک‌های دولتی و هم بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی باز و فعال هستند.

اما بانک‌ها در شهرهای با هشدار قرمز به صورت نوبتی با حداکثر ۵۰ درصد از کارکنان خود و در شهرهایی با هشدار نارنجی به تعداد دو سوم کارکنان خود فعالیت می‌کنند. همچنین، در سایر شهرها نیز با حضور ۱۰۰ درصدی کارکنان به ارائه خدمات بانکی اقدام می‌کنند.

در این بین ساعت کاری بانک‌ها نیز تغییری نکرده است و مشتریان می‌توانند در روزهای هفته از ساعت ۸  تا  ۱۴ و  و در پنجشنبه‌ها تا ساعت ۱۲:۳۰ از خدمات بانکی حضوری استفاده کنند.

همچنین، فعالیت صرافی‌ها تعطیل نشده است و صرافی‌های سراسر کشور با ۵۰ درصد از کارکنان خود به فعالیت تود در این روزها ادامه می‌دهند.

 

منبع: اقتصاد نیوز
  • علی ارسالی در

    سلام باید چه برنامه دارد

  • میترا ارسالی در

    اصلا قرنطینه چه معنی دارد وقتی بانک ها و صرافی ها باز هست ؟

ارسال نظر