|
کدخبر: 135797

بانک‌ ها درخواست تعطیلی کردند

"کانون بانک‌ها و مؤسسات اعتباری خصوصی" و "شورای هماهنگی بانک‌ها " در ۲ نامه جداگانه خطاب به فرمانده و سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا خواستار تعطیلی دوهفته‌ای بانک‌ها شدند.

بانک و بیمه بانک‌ ها درخواست تعطیلی کردند

در بخشی از این ۲ نامه که خطاب به رحمانی فضلی و علیرضا رئیسی نوشته شده؛ آمده است: "از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون حدود بیست هزار نفر از همکاران در هنگام انجام وظیفه به ویروس مذکور مبتلا و بیش از ۱۵۰ نفر از همکاران جان به جان‌آفرین تسلیم نموده‌اند و درحال‌حاضر نیز تعداد کثیری از پرسنل بانک‌ ها یا در بیمارستان بستری یا در قرنطینه هستند".

در ادامه این نامه آمده است که با توجه به اینکه درحال‌حاضر بیشتر خدمات بانکی به صورت غیرحضوری و به صورت اینترنتی و آنلاین ارائه می‌شود، تعطیلی بانک‌ها وقفه‌ای در زندگی مردم نخواهد داشت. همچنین در این ۲ نامه درخواست شده است: "اکنون نیز با توجه به تشدید و گسترش شیوع ویروس مذکور، از آن مقام محترم استدعا دارد که با تعطیلی بانک‌ها همانند سایر سازمان‌ها موافقت فرمایند"

در انتها نیز ذکر شده است که اگر اجازه تعطیلی کل شبکه بانکی را نمی‌دهید، پیشنهاد دورکاری کارکنان با حضور یک‌سوم پرسنل مورد بررسی و موافقت قرار گیرد. گفتنی است، اعضای "کانون بانک‌ها و مؤسسات اعتباری خصوصی" و "شورای هماهنگی بانک‌ها " مدیرعاملان تمامی بانک‌ ها و مؤسسات اعتباری ایران هستند و ارسال این ۲ نامه به اعضای ستاد ملی مبارزه با کرونا به معنای موافقت تمامی بانک‌های ایران با تعطیلی ۲ هفته‌ای شبکه بانکی است.

 

منبع: شبستان
  • ناشناس ارسالی در

    خخخخخخخخخخ شماهم میخاین برین شمال

    • ناشناس ارسالی در

      نه بی شرف فقط میخاهیم زنده بمانیم

    • ناشناس ارسالی در

      کارمندان بانک در روزهای عادی سال هم کار نمی کنند چه برسه الان!
      تمام وامهای قرض الحسنه را هم به خودشان برمیدارند .و ام خودرو وام خرید خانه وام خرید وسایل و مبلمان و...بدون هیچ سودی.
      ساعت 9 ت ا 12 هم بیشتر نیستند.پس نباید تعطیل شوند تا اقتصاد مملکت ما برجا بماند.چون افراد عادی نیاز ضروری با بانک دارند که تعطیل شوند غیرقابل جبران خواهد بود.

  • خ ارسالی در

    مثل اینکه مسابقه دارن سازمانهای دولتی بر ایه تعطیلی

  • بنده خدا ارسالی در

    یکی نیست به این اقایان بگه وقتی بانکها ب از باشه خودبخود یکسری شرکتهای خصوصی هم ب از خواهند بود وبه طبع اونا یکسری مشاغل د یگه وباز همون داستان جدا از اینکه ومگه ک ارمندای بانک گناه کردن؟این چجورتعطیلی گس تردس که همه جا بازه ؟یا تعطیل کنیدکلا یا ول کنید کلا .نصفه نیمه نمیشه .البته از همین الان قروم قروم تعطیلی فاییده نداره ومردم باید ماسک بزنن از دولتیون میشنویم چهارروز دیگه هم میگن امار شد صفر والسلام شش ماهم اینجوری میگذرونن بعدشم خدا بزرگ ه دیگه

ارسال نظر