|
کدخبر: 270787

سرانه ذخیره آب شرب در لرستان افزایش یافت

مدیرعامل شرکت آبفا لرستان از افزایش سرانه ذخیره آب شرب با بهره‌برداری از ۳۲ هزار مترمکعب مخزن آب در استان خبر داد.

حمید رضا کرم‌وند گفت: با اعتباری بالغ بر ۹۵۰ میلیارد ریال در شهرستان‌های خرم‌آباد، بروجرد، کوهدشت و نورآباد تا پایان مهرماه سالجاری  چند مخزن آب وارد مدار بهره‌برداری خواهد شد.

وی اضافه کرد: برای رفع مشکل تامین آب شرب روستاهای استان علاوه بر پروژه‌های آبرسانی قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) با شرکت آب و فاضلاب، عملیات اجرایی تامین آب شرب ۱۱۰ روستا شروع شده و امید است تا پایان سال جاری کمبود آب این روستاها با جمعیتی بالغ بر ۵۰ هزار نفر برطرف خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان بیان کرد: همچنین عملیات اجرایی ۳۵ هزار مترمکعب مخزن ذخیره آب شرب با اعتباری بالغ بر ۱۴۰۰ میلیارد ریال از نیمه دوم سالجاری شروع می‌شود.

کرموند در خصوص قرارداد همکاری این شرکت با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) خاطرنشان کرد: در سالجاری با هدف محرومیت‌زدایی از روستاها قرارداد همکاری مابین شرکت آب و فاضلاب لرستان با بسیج سازندگی حضرت ابوالفضل (ع) به نمایندگی از قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) با اعتبار ۴۲۵ میلیارد تومان بسته شده که امیداریم تا پایان امسال بیش از ۳۰۰ روستای محروم استان که تحت پوشش خدمات این شرکت می باشند از آب شرب سالم برخوردار شوند.

 

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها