|
کدخبر: 269306

برق تولیدی مولدهای خودتامین از مشترکان تهرانی خریداری می شود

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اعلام کرد: هر کیلووات ساعت از برق تولیدی توسط مولدهای خودتامین مشترکان شهر تهران به مبلغ ۱۵۰۰ تومان از آنان خریداری می‌شود.

کامبیز ناظریان با بیان این که استفاده از مولدهای خودتامین از راهکارهای موثر در کاهش بار شبکه توزیع برق در ساعات اوج بار است گفت: با تلاش کارکنان این شرکت به منظور گذر از پیک بار امسال، تفاهمنامه‌های همکاری متعددی با مشترکان شهر تهران از مهرماه سال گذشته به امضا رسیده است که این اقدام توانسته تاثیر قابل ملاحظه‌ای در کاهش بار شبکه برق این کلان شهر در ساعات اوج مصرف داشته باشد.

وی ادامه داد: از ابتدای خردادماه امسال، حدود یک هزار مولد برق خودتامین در قالب تفاهمنامه‌های همکاری در بخش‌های اداری، تجاری، صنایع و عمومی در مدار تولید در ساعات اوج مصرف قرار گرفته و از این راه روزانه ۱۲۰ تا ۱۵۰ مگاوات از مصرف برق پایتخت خارج از مدار شبکه برق سراسری کشور، تامین می‌شود.

ناظریان یادآور شد: برق تولیدی مشترکانی که با امضای تفاهمنامه همکاری با این شرکت، در ساعات اوج بار از مولدهای خودتامین استفاده کنند به ازای هرکیلووات ساعت، ۱۵۰۰ تومان از آنان خریداری و سوخت مورد نیاز آنان نیز تامین خواهد شد.

 

منبع: ایلنا

ارسال نظر