|
کدخبر: 263746

تزریق برق در پالایشگاه آبادان کلید خورد

مدیر عامل پالایشگاه آبادان گفت: با درخواست برق منطقه ای خوزستان و در راستای مسئولیت های اجتماعی و به منظور افزایش سطح پایداری شبکه برق شهرستان آبادان، تزریق برق به شبکه سراسری آغاز شد.

انرژی تزریق برق در پالایشگاه آبادان کلید خورد

حکیم قیم سه‌شنبه افزود: باتوجه به آغاز فصل گرم سال و مشکل کم آبی در استان خوزستان همانند سالهای گذشته به عنوان یک بحران فراگیر مطرح است . تنش آبی امسال علاوه بر ایجاد مشکلات عدیده به طور خاص ، باعث از سرویس خارج شدن برخی  از نیرو گاه های برق آبی در استان خوزستان شده و کاهش تولید برق را به همراه داشته است .

وی اظهارداشت: شرکت پالایش نفت آبادان بنا به درخواست برق منطقه ای خوزستان و در راستای مسئولیت های اجتماعی خود به منظور افزایش سطح پایداری شبکه برق شهرستان آبادان ، اقدام به کاهش مصارف اشتراک خود از ۴۵ مگاوات به ۲ مگاوات ساعت کرده است.

قیم افزود:این کمک قابل توجه ای را به کاهش پیک مصرف برق شهرستان آبادان داشته است و همچنین علاوه برآن از هفتم خرداد ماه ۱۴۰۱ نسبت به تزریق برق به شبکه سراسری تا سقف ۲۵ مگاوات ساعت اقدام نموده است . با توجه به هماهنگی های انجام شده و شرایط خاص امسال همکاری مذکور تا پایان نیمه اول شهریور ماه ادامه خواهد داشت .

شایان ذکر است بنا برسیاست گذاری های ابلاغی از سوی مدیر عامل شرکت پالایش نفت آبادان در سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین ،توجه به مسئولیت های اجتماعی و خدمت رسانی به شهرستان آبادان از جایگاه ویژه ای برخوردار است .

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها