|
کدخبر: 212179

چه تعداد از پمپ بنزین ها فعال شد؟

اوجی گفت: در حال حاضر ۹۷ درصد جایگاه‌های سوخت کشور فعال هستند و جای هیچ نگرانی نیست و همچنین ۱۴۰۰ جایگاه سوخت در کشور هم به سامانه سوخت متصل شده اند.

انرژی چه تعداد از پمپ بنزین ها فعال شد؟

جواد اوجی وزیر نفت در حاشیه بازدید از شرکت ملی گاز ایران گفت: آمادگی خیلی خوبی با توجه به تعمیرات شده است داشته ایم و پیش بینی ما این است  که با ذخایر سوخت نیروگاه را بدون چالش بگذرانیم

وزیر نفت تاکید کرد: مصارف باتوجه به هوای سرد بالا رفته و توصیه ما به هموطنان آن است که مصرف را رعایت کنند،چراکه برای مشترکان پرمصرف افزایش قیمت قطعا خواهیم داشت.

وزیر نفت گفت: تعمیرات اساسی حوزه بالادست میادین تولید گاز فاز ۱۲ پارس جنوبی تا فردا به اتمام می‌رسد و آمادگی صد در صد برای تولید گاز در بخش بالادست را داریم.

اوجی بیان کرد: با برنامه ریزی که شرکت ملی گاز و شرکت ملی پخش و ذخایر خوب سوخت مایع نیروگاه‌ها و صنایع، پیش بینی می‌کنیم زمستان را بدون چالش به پایان برسانیم.

وزیر نفت اضافه کرد: در حال حاضر ۹۷ درصد جایگاه‌های سوخت کشور فعال هستند و جای هیچ نگرانی نیست و همچنین ۱۴۰۰ جایگاه سوخت در کشور هم به سامانه سوخت متصل شده اند.

اوجی بیان کرد: ما بالغ بر ۵۴ هزار نازل در سراسر کشور داریم که هر نازلی را برای آن باید برنامه‌هایی انجام دهند که این فرایند زمان بر است، ولی تا یکی دو روز آینده تمامی جایگاه‌های کشور به سامانه سوخت متصل می‌شوند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها