|
کدخبر: 194975

کارکنان صنعت آب و برق واکسینه می‌شوند

جعفرزاده از آغاز روند واکسینه کردن حدود ۱۰ هزار نفر از کارکنان ستاد برق حرارتی و شرکت‌های تولید و مدیریت تولید برق در نیروگاه‌های حرارتی سراسر کشور خبر داد.

انرژی کارکنان صنعت آب و برق واکسینه می‌شوند

ساناز جعفرزاده مشاور مدیرعامل شرکت برق حرارتی گفت: با توجه به لزوم تامین آب و برق مطمئن و پایدار در سراسر کشور و حساسیت فعالیت بی‌وقفه نیروگاه‌ها، تصفیه‌خانه‌ها، سد‌ها و واحد‌های حوادث و خدمات‌رسان ادارات آب و برق استان‌ها، از مدت‌ها قبل مسئله واکسیناسیون کارکنان بدنه وزارت نیرو به عنوان مشاغل اولویت‌دار از سوی مجموعه برق حرارتی مورد پیگیری قرار گرفته است.

مشاور مدیرعامل شرکت برق حرارتی ادامه داد: پس از رایزنی‌های متعدد و توافق با مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت مقرر شده است تا واکسیناسیون کارکنان بدنه وزارت نیرو به عنوان مشاغل اولویت‌دار در دستور کار قرار بگیرد.

جعفرزاده با اشاره به اینکه نامه‌ای از سوی وزارت بهداشت برای آغاز واکسیناسیون کارکنان صنعت آب و برق به دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور ارسال شده است، گفت: بر همین اساس شرکت‌های تابعه وزارت نیرو از جمله نیروگاه‌های حرارتی می‌توانند با در اختیار داشتن فهرست اسامی و مشخصات کارکنان مجموعه، مکاتبات و پیگیری‌های مربوطه را برای آغاز واکسیناسیون پرسنل خود آغاز کنند.

او تاکید کرد: در همین راستا انجام واکسیناسیون کارکنان ستاد برق حرارتی نیز مورد موافقت دانشگاه علوم پزشکی ایران قرار گرفته و از همین امروز اقدامات مربوطه از سوی مرکز بهداشت شمال غرب تهران در حال پیگیری است تا ظرف همین هفته روند واکسینه کردن پرسنل ستادی برق حرارتی علیه کرونا آغاز شود.

 ۱۰ هزار نفر از پرسنل نیروگاه‌ها علیه کرونا واکسینه می‌شوند

مشاور مدیرعامل شرکت برق حرارتی با اشاره به اینکه اولویت دریافت واکسن براساس سن پرسنل خواهد بود، اضافه کرد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته حدود ۱۰ هزار نفر در مجموعه ستاد برق حرارتی و شرکت‌های تولید و مدیریت تولید برق واکسینه خواهند شد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر