|
کدخبر: 160541

تامین سوخت نیروگاه ها سخت شد

سخنگوی صنعت برق گفت: افزایش برودت هوا در مناطق شمالی کشور که منجر به افزایش مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری شده، تامین سوخت نیروگاه‌ها را بامحدودیت روبه‌رو کرده و این امر باعث محدودیت در تامین برق شده است.

انرژی تامین سوخت نیروگاه ها سخت شد

«مصطفی رجبی مشهدی» افزود: به دلیل افزایش سرمای هوا در کشور به خصوص در مناطق شمالی که میزان مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری را بیشتر کرده است تامین سوخت برای نیروگاه‌ها با محدودیت روبه‌رو شده است.

وی ادامه داد: محدودیت سوخت‌رسانی به نیروگاه‌ها سبب شده تامین برق برای این مناطق با محدودیت روبه‌رو شود که به محض برطرف شدن شرایط نسبت به تامین برق پایدار اقدام خواهد شد.

سخنگوی صنعت برق به همه مشترکان در سراسر کشور توصیه کرد: میزان مصرف انرژی خود را مدیریت کنند تا شرایط بهتری برای تامین برق در مناطق شمالی ایجاد شود.

در همین رابطه شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران(توانیر) نیز با صدرو اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به دلیل کاهش مصرف انرژی با توجه به پایداری هوای سرد در بخش شمالی کشور و افزایش مصرف گاز به ویژه در بخش خانگی و تجاری، محدودیت جدی در تامین سوخت نیروگاههای منطقه ایجاد شده که به تبع آن محدودیت هایی در تامین برق هموطنان به وجود آمده است که محض برطرف شدن محدودیت سوخت نیروگاهها، برق مشترکان به صورت پایدار تامین خواهد شد.

 از همه هموطنان گرانقدر درخواست می‌شود با کاهش مصرف برق و گاز، پرسنل صنعت برق را در استمرار تامین انرژی به ویژه در مناطق سردسیر کشور یاری کنند.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها