|
کدخبر: 154825

لامپ کم مصرف در اتوبان ها نصب می شود

رخشانی مهر گفت: با جمع آوری ۵۰ هزار رمز ارز در کشور چیزی بالغ بر صد مگاوات مصرف در کشور کاهش پیدا می‌کند. همچنین برای تعدیل لامپ‌های کم مصرف و روشنایی معابر حدود ۳۰۰ مگاوات انرژی مدیریت شد.

انرژی لامپ کم مصرف در اتوبان ها نصب می شود

رخشانی مهر گفت: تاکنون یک میلیون و ۲۰۰ هزار لامپ پرمصرف از میان ۹ میلیون لامپ روشنایی معابر کشور تنظیم و یا جمع آوری شده است.

غلامعلی رخشانی مهر معاون هماهنگی توزیع توانیر در چهارمین اقدام فراگیر با هدف تعدیل و تنظیم روشنایی معابر و مقابله با دستگاه‌های رمز ارز‌های غیر مجاز که در مرکز پایش توانیر برگزار شد، گفت: در واقع ما باید از امروز برنامه‌هایی برای مدیریت بار برای سال آینده داشته باشیم، خوشبختانه اقدامات خوبی در ماه‌های گذشته برای رمز ارز‌های غیر مجاز انجام شد که منجر به جمع آوری ۵۰ هزار رمز ارز در کشور شد.

او بیان کرد: با جمع آوری ۵۰ هزار رمز ارز در کشور چیزی بالغ بر صد مگاوات مصرف در کشور کاهش پیدا می‌کند. همچنین برای تعدیل لامپ‌های کم مصرف و روشنایی معابر حدود ۳۰۰ مگاوات انرژی مدیریت شد.

رخشانی مهر افزود: با همکاری صورت گرفته یک میلیون و ۲۰۰ هزار لامپ پرمصرف از میان ۹ میلیون لامپ روشنایی معابر کشور تنظیم و یا جمع‌آوری شد که با این اقدام حدود ۳۰۰ مگاوات در مصرف برق صرفه جویی می‌شود.

معاون هماهنگی توزیع توانیر بیان کرد: قرار است برای معابر و بزرگراه‌ها هم از لامپ‌های کم مصرف با هدف کاهش بار در کشور استفاده شود همچنین قرار است از چراغ‌های ال‌‌ای دی در معابر بین شهری که به عهده وزارت راه است، استفاده شود.

او اضافه کرد: با اجرای مانور‌ها ۲۰ هزار رمز ارز در کشور شناسایی و جمع آوری شده است ما این کار را با جدیت دنبال می‌کنیم، امیدواریم این کار ساماندهی شود.

رخشانی مهر در پایان تصریح کرد: افرادی که می‌خواهند از رمز ارز استفاده کنند به شرکت‌های توزیع برق منطقه‌ای مراجعه کنند و انشعاب مجاز دریافت کنند تا شبکه دچار اخلال نشود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها