|
کدخبر: 99748

توصیه‌ای برای سرمایه گذاری در بورس

یک کارشناس بازار سرمایه، گفت: خرید واحدهای این صندوق که سقف آن دو میلیون تومان است به تمام اقشار به ویژه دهک‌های متوسط و متوسط رو به پایین توصیه می‌شود.

اقتصاد توصیه‌ای برای سرمایه گذاری در بورس

حمید میرمعینی درباره ویژگی‌های صندوق واسطه‌گری مالی یا همان ETF اظهارکرد: مجموعه ویژگی‌های این صندوق باعث می‌شود که به تمام مردم توصیه شود که نسبت به سرمایه‌گذاری در این صندوق سرمایه‌گذاری کنند.

وی تاکید کرد: مهم‌ترین ویژگی این صندوق‌ها فروش سهام شرکت‌های دولتی با بیش از ۵۰ درصد تخفیف است. شاهد آن هستیم در نخستین صندوق، دولت سهام باقیمانده خود در شرکت‌ها را زیر قیمت تابلو به مردم عرضه می‌کند در حالی که با عرضه آن از طریق روش‌های دیگر می‌توانست درآمد بیشتری را کسب کند.

این کارشناس بازار سرمایه، ادامه داد: از دیگر ویژگی‌های این صندوق این است که مردم با سرمایه خرد می‌توانند وارد صاحب سهام سه بانک و دو شرکت بیمه شوند و از آنجایی که هر واحد ترکیبی از سهام این ۵ شرکت است، در برابر نوسانات بازار ریسک کمتری را می‌پذیرد.

میرمعینی گفت: همچنین تمام شرکت‌هایی که در این صندوق حاضر هستند سهام ارزنده دارند که می‌توانند افق سوددهی مطمن‌تری داشته باشند.

وی ادامه داد: از این رو خرید واحدهای این صندوق که سقف آن دو میلیون تومان است به تمام اقشار به ویژه دهک‌های متوسط و متوسط رو به پایین توصیه می‌شود. برای جاماندگان سهام عدالت هم سرمایه‌گذاری در این صندوق فرصت خوبی است.

این کارشناس بازار سرمایه، تاکید کرد: امکان سرمایه‌گذاری در هر سه صندوق برای عموم مردم وجود دارد اما تنها می‌توان از یک صندوق تخفیف دریافت کرد و به نظر می‌رسد سهام نخستین صندوق شامل سه بانک و دو بیمه ارزنده‌تر باشد.

 

منبع: ایلنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها