|
کدخبر: 99070

کدام سهام بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت را داشتند؟ (۲۷ اردیبهشت ۹۹)

سهامداران شرکت‌های کمباین‌سازی ایران، صنایع پتروشیمی کرمانشاه و فرآروده‌های نسوز پارس در بورس و معامله‌گران شرکت‌های داروسازی تولید دارو، بیمه میهن و شیر پگاه آذربایجان شرقی در فرابورس بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

اقتصاد کدام سهام بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت را داشتند؟ (۲۷ اردیبهشت ۹۹)

شاخص بورس در جریان معاملات امروز (شنبه) بازار سرمایه با افت ۳۲هزار و ۱۳۷واحدی در ارتفاع ۹۸۵هزار و ۵۲۴واحد به کار خود پایان داد و تعداد ۴میلیارد و ۲۱۱میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۴هزار و ۹۷۶میلیارد تومان در ۶۶۳ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های کمباین‌سازی ایران، صنایع پتروشیمی کرمانشاه و فرآروده‌های نسوز پارس امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار و در مقابل سهامداران شرکت‌های سیمان شمال، سرمایه‌گذاری نیرو و ایران ارقام نیز بیشترین افت را در سبد سهام خود داشتند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و ۷۹۹میلیون ورقه به‌ارزش ۲هزار و ۴۴۹میلیارد تومان در ۳۱۰هزار نوبت، شاخص فرابورس(آیفکس) ۱۹۷واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۱ هزار و ۱۰۲واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز دارندگان انواع اوراق تسهیلات مسکن به همراه سهامداران شرکت‌های داروسازی تولید دارو، بیمه میهن و شیر پگاه آذربایجان شرقی افزایش قیمت را داشتند و شرکت‌های سرمایه‌گذاری اعتلاء البرز، تولید برق ماهتاب کهنوج و گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی هم بیشترین افت قیمت را شاهد بودند.

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها